Maten skf c4 lagers voor piaggio

Dnyo5o

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een hebo manston revo. sprint runner.
alleen ga hem reviceren, nu mijn vraag iemand die de maten van skf c4 lagers voor piaggio weet?
wil ze namelijk bij een lagerboer halen omdat ik ook nog meer lagers voor me aprillia rs nodig heb, bij een brommerzaak word me dat teduur.

ja ik weet het blokje splitsen dan kan je het zien maar wil donderdag even langs een lagerboer gaan en voor die tijd heb ik het blok van die runner niet uitelkaar.

en dan nog een vraagje:p heb het wel heel leuk over een lagerboer maar weet niet eens waar 1 in groningen zit. dus iemand die een adress weet? mag eventueel ook een site zijn waar ik ze op kan laten sturen.
 
Advertisement - register to remove this

Afmetingen: 20x52x112
Type: BB1-3055 B

gr,
Tom
Zijn wel een beetje breed he? ;)
Code klopt wel, echter zijn het volgens mij C3 lagers, niet dat het wat uitmaakt.
BB1B447205A is een andere code voor SKF 20x52x12 lagers (Geen idee of het C4 is).
Je kunt ook een zaak opbellen en om smalle 6304 C4 lagers vragen (Normale 6304 zijn 20x52x20 als ik me niet vergis), echter zullen ze dan vragen of je een open of gesloten lager wilt, kunststof of stalen lagerkooi....

Het zal volgens mij weinig uitmaken in prijs, los kosten ze misschien €10 per stuk, een CIF kitje kost €31 ofzo (SKF lagers + Viton keerringen).
 
beter haal je gewoon een setje krukaslagers met keerringen op voor piaggio , dan heb je meteen goeie lagers en keerringen , die je toch ook nodig bent..

deze lagers zijn niet vaak bij een lagerboer te koop overigens.

en ook al zou je ze kunnen kopen ben je toch duurder uit..

en ze moeten het waarschijnlijk appart bestellen (als ze dit al kunnen dus)
 
lagers van piaggio zien er idd niet al te standaard uit...
standaard lagers voor minarelli is volgens mij een stuk gangbaarder en makkelijker goedkoop(er) aan te komen.
 
Back
Top