Maten pasbussen yasuni uitlaat piaggio

Reneej

Well-Known Member
Hey, heb dus een R gekocht (2ehands) en hierbij zaten niet de bussen die je nodig heb om hem te monteren dus die je wel nodig hebt! anders past die niet

ik ben in 1e instantie nog bezig met degene waarvan ik hem gekocht hebt of die hem nog heeft, maar anders moet ik zelf iets gaan regelen.

Weet iemand of deze bussen voor ieder model yasuni voor pia hetzelfde zijn?

En is er iemand die ze zou kunnen opmeten

Mijn dank is groot!

gaarne geen opmerkingen alá beunoplossing met 30 ringen oid. bvd
 
Advertisement - register to remove this

Bedoel je de vlens? Dat is het gedeelte wat uit de bocht van de uitlaat komt en met 2 veertjes aan elkaar zit en die je aan de cil vast maakt. En na mijn idee zijn ze voor pia en min gewoon et zelfde. Ik weet niet zeker of je die los kan krijgen ik denk het eigenlijk wel en ze kosten dan ook niet echt veel volgens mij.

Succes ;)
 
hij bedoelt de bussen die tussen de bevestigingsplaat van de uitlaat en het carter komen , deze zullen zo'n 30mm lang zijn waarschijnlijk.

alleen kan er verschil tussen zitten , piaggio is niet piaggio , zo zal het bij runner bijv. anders zitten dan bij een zip.
 
yasuni R voor runner.. of sr is 5 /6 centimeter ik ben ze ook kwijt door losse bouten.. ik heb ze zelf gezaagd van een stuk stalen bus.. werkt prima.. geen alu doen want dat deukt in en dan staan je bouten los
 
Last edited:
een alu doen want dat deukt in en dan staan je bouten los

volgens mij een G vergeten aan het begin van je zin? :rolleyes:


ik zat zelf ook al te denken, stukkie koper (bijv) buis halen bij gamma en op maat zagen

welk materiaal kan ik dan het beste gebruiken?
 
idd de G vergeten.. Geen alu bussen pakken die deuken in.. kome je bouten los ben je weer je bussen kwijt of je kan je uitlaat heen en weer bewegen
 
onzin , aluminium bussen werken prima , tis maar net hoe je het monteerd met wat voor bouten..

5/6 cm is veel te lang btw..

ik heb zaterdag nog een R gedemonteerd en een c-16 gemonteerd , die waren echt niet zo lang hoor..
 
Wss doe ik er 2 of 3 m10 moeren tussen, en evt wat ringen om precies uit te komen.

Iemand heeft de orginele gemeten en deze waren 4,4/4,5cm ongeveer
 
Back
Top