This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

massale autobekrassing in hoofddorp overbos...

Status
Not open for further replies.

:L doe rustig joh.
 
gelukkig blijf jij relaxed als je auto wordt bekrast toch..?
maar ga der verder geen woorden meer aan vuil maken! je kan vanachter je pc wel de verstandige jongenman gaan uithangen tot het bij jezelf gebeurd
 
bekrassen is al gebeurd, ingebroken, laptop weg, radio weg 2 keer. ik snap dat je boos bent hoor.
 
dan snap je me reactie ook? je weet zelf hoe t is als er dingen van je gejat worden! dan heb je toch ook geen zin in 1 of ander verhaaltje over je spelling
 
heb gister inderdaad een aantal mensen door het lint zien gaan...
helaas zijn al deze mensen de zonen van de eigenaar ofwel scooterjeugd.

paps stond er gewoon bij van nou das mooi kut, verder niks meer aan te doen.. lekker praten met mede slachtoffers. (ergens goed voor de sociale omgang, iedereen weet nu welke auto nou bij wie hoort )

mja btje meer oppassen, er zal nu ook eerder gebeld worden met politie als er weer jongeren hangen in de poort of bij de auto's.
word regelmatig glas gevonden van bierflesjes etc..

en geloof et best dat er is ingebroken in die golf. maar kanme niet voorstellen dat het dezelfde dader is.
(of het moet me buurjongetje zijn, die komt net uit de jeugdgevangenis en is net 1 week thuis en zal vast nog geen ipod heben)

mvg
franq
 
ja het is gewoon onwijs beroerd! snap eerlijk gezegd ook echt niet wat de lol ervan is? koop een bokszak en laat je gaan! of ga met je beste vriend lekker stoeien en sla elkaars kop desnoods in. Maar laat andersmans spullen lekker met rust
 
Moet sux ECHT niet zien, denk dat die een paar beste poeiers op ze neus kan verwachten.
Vorig jaar was het hier ook gebeurd, dan met banden. Bij mij in de straat waren van een rijtje van 10 auto's ook rondom alle banden lek gestoken, waaronder die van mij pa. Die van mij stond gelukkig aan de andere kant, had er net 4 nieuwe onder.

Ik kom veel met eigenaren van bekraste auto's in contact (verkoop lakstiften enzo). Niet normaal wat ze soms doen, echt rondom hele auto bekrast, nog ff een hakenkruis of homo (en ergere teksten) in de motorkap, ruiten bekrast.

Vaak kan ik wel iets van een misdaad oid begrijpen, maar dit dus echt niet. Hoop ook dat ze ooit een keer heel goed gepakt worden.
 
je kunt hier niets van begrijpen, puur omdat dit soort óngein' 100% zinloos is er kan hier echt geen reden achter hebben gezeten
 
Vind je het gek met die pleurisherrie uit je motor?

nee maar wat je zegt is wel waar ja.. het wordt steeds erger.. ben blij dat ik dan nog in een rustige wijk woon! :S

Hmmm....en ik wil in Hoofddorp gaan wonen.
Ik moet denk nog maar es een keer daar goed over nadenken
 
hoofddorp is goed te doen hoor, criminaliteit valt echt heel erg mee.
dit is nu ff kut maar dat is 1 groepje.
verder heb je gewoon wijken waar je beter niet kan gaan wonen.

dit is naar mijn mening het flattengedeelte van overbos, gedeelte pax, en graan voor visch.

rest is gewoon vredig.
 
Haarlem, geen idee hoe deze buurt heet.. Voor degenen die bekend zijn in Haarlem, in de buurt van de Vomar die aan het spaarne zit. Op zich weinig/geen rottigeheid hier, maar wel veel van die kinderfietsjes inclusief onervaren berijders :X
 
Status
Not open for further replies.