This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

massale autobekrassing in hoofddorp overbos...

Status
Not open for further replies.
Echt kapot slaan die gasten!, nou kan je als het niet te diep is de krassen wel een beetje wetsanden,,, maar echt... En ws dat die gasten gewoon hele dag thuis zittend, op de maatschappij aan het schelden zijn
 
Omg is die supra gepakt..... wat een tering honden!

Ben blij dat ik 5km verderop woon, al vertrouwde ik t net al niet toen een stel gangstertjes rondom mn auto aant fietsen waren.

maja hoofddorp wordt steeds erger, met vooral marrokaantjes enz, zie je al als je door graanvoorvisch rijd, Ik rij dr op de motor anyway niet langzaam langs, ze kijken me altijd zo onheilspellend na.
 

Vind je het gek met die pleurisherrie uit je motor?

nee maar wat je zegt is wel waar ja.. het wordt steeds erger.. ben blij dat ik dan nog in een rustige wijk woon! :S
 
Zinloos geweld met zinloos geweld bestrijden, dat schiet op..

Ontzettend balen voor de eigenaars.. Hopen dat de daders gepakt worden en kunnen opdraaien voor de kosten....
 
Hea WTF waarom zou iemand in godsnaam 100 autos bekrassen :X

Zal wel iemand zijn die geen cent te makken heeft dus ik denk dat veel mensen naar hun geld kunnen fluiten :X

gewoon voor elke auto 3 dagen in de bak zetten die gast :W
 
Deed ik vroeger ook toen ik 3 was(zelf niet maar ''medeplichtig'', alleen was ik zo tof om het daarna tegen de eigenaar te zeggen

Maja zwaar sneu. Kan al niet begrijpen dat het bij 1x leuk is(tenzij je 3 bent) laat staan bij 100+ auto's!
 
3???

er word meestal 50 euro voor 1 dag gerekend

zegmaar 200 euro per kras

zegmaar 10 krassen per auto

2000 per auto
:50=40 x100= 4000 dagen
 
vriend van me stond er dus ook toevallig geparkeerd! hij was ff op visite daar...

R32 van voor naar achter naar de K*#&*#
er is dus nu ook officieel een klopjacht geopend op die heren/dames die zo vriendelijk waren om die auto's te rampaneren...
ojah bij hem is ze raam ook nog ingetikt en godverdomme me ipod ( die lag daar ) ze radio, kleding?? en nog wat kleingeld geript

nu rijd die dus rond met een verotte R32 + een kleine soort en met smiley op ze achterkant..

bij gegevens van de daders heelllllll graag pm-en
 
als je tog bezig bent: 4000 : 365 = 10 jaar:+

Nee maar wel kut, als ik het zie dan sla ik ze wel even hard op hun neus.
 


Ja dat merk je inderdaad wel. Woon dr ook in de buurt, en als ik dan ff onderdelen voor m'n scooter moet halen (bromfietshuis/scooty), kijken ze je echt met zo'n blik aan van 'als je m niet aan de ketting zet is ie binnen een minuut weg' ......

En nu ook The Challenge nog weg is, zal het aantal hangjongeren (die die vernielingen maken ?!) in hoofddorp wel weer flink toenemen...
 
ik kan t gewoon lezen hoor:?

@ the fox:

Zet mn motor meestal alleen neer in hoofddorp bij mn werk(dirk vd broek centrum), maar zelfs daar vind ik m niet altijd veilig staan... wordt steeds erger de laatste tijd
 
van ingeslagen ramen heb ik niks vernomen.
ben best een eind meegelopen met de politieagenten.

maar het lijkt gewoon op een stel hangjongeren die zich verveelden.
en dan maar 1 of 2 man...

daarbij is het vorige maand ook gebeurd
en iets eerder al met spuitlak, maar dat kon weggepoetst worden.

en idd de veiligheid in hoofddorp neemt heel snel af.
iig het gevoel ervan.
 
Zinloos geweld met zinloos geweld bestrijden, dat schiet op..

Ontzettend balen voor de eigenaars.. Hopen dat de daders gepakt worden en kunnen opdraaien voor de kosten....

Ik ben dan geen voorstander van zinloos geweld maar van mij part mag dat deze keer wel worden toegepast.

ik weet dat het niet goed is wat ik wil, maar wat hun doen is ook niet goed. Gevangenis straf helpt toch niet bij dat soort volk. Als ze uit de bak zijn doen ze het net zo snel weer.

En geld krijg je er ook niet van want ze zijn wel zo arm.

*edit* Als het mijn auto was (en die is maar heel weinig waard) en ik kreeg de kans dan had ik ze wel met een pijp ofzo in de nek geslagen, dan maar zelf de bak in.
 

Beter voor hem dat er nog iets is gestolen dan.. die krassen zijn dan 'bijkomende schade' door de inbraak, en inbraak wordt wél vergoed..

Nog steeds kut natuurlijk
 
Ik begrijp je woede, maar oefen toch eens wat meer op je Nederlands! En lees iets na voordat je het post.

kerel, waar maak jij je toch druk om..?? ik typte dat verhaal inderdaad toen ( nog steeds) ik er wel redelijk ziek van was/ben! maar : "oefen eens wat meer op je nederlands"? ga ff lekker de nederlands docent thuis uithangen ofzo...
alsof het er in het duits staat? je kan het prima lezen,afgezien van wat schoonheidsfoutjes!

als het jou auto was geweest of jou spullen die gejat waren, dan wil ik wel is weten hoe jij je woede uit? zeker in 100% correct ABN!!

doe dit "janken" om dit soort onzin voortaan ff in biechtstoel in de kerk en laat mij ff met rust
 
Beter voor hem dat er nog iets is gestolen dan.. die krassen zijn dan 'bijkomende schade' door de inbraak, en inbraak wordt wél vergoed..

Nog steeds kut natuurlijk

dat dacht ik inderdaad ook, maar niet dus! omdat ze natuurlijk niet kunnen bewijzen of het wel 1 dezelfde dader was. Aangezien er zoveel auto's bekrast zijn is er sprake van " 2 daders" 1 van de vernielingen en zogenaamd 1 die dus gejat heeft!

ik hoop echt vanuit me hart dat ze de dader(s) pakken en dat kutkind stenigen,verkrachten,martelen,en daarna afschieten op de dam tijdens Q-day!
hoe focking moeilijk is het nou om met je poten van andersmans spullen af te blijven!!

die vriend van mij heeft die auto dus echt net 2 weken.. en dan krijg je dit soort kutzooi! die auto koste al een beste duit, en dan nog is verzekering enz enz! en dan heb je dit soort (sorry) KK ventjes die dit flikken

aan het gas ermee
 
Status
Not open for further replies.