This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

massale autobekrassing in hoofddorp overbos...

Status
Not open for further replies.

FRANQ

SENIOR USER
hoi, hoop dat niemand hier verder de dupe van is op dit forum...

in grebbebos ommerbos en klaterbos (en omliggende straten) weer veel auto's bekrast

politie was er net bij geweest, het zijn nu (ze zijn gestopt met tellen ivm te donker buiten) zeker 75 tot 100 auto's welke vanavond na 7 uur zijn bekrast

vele rondom lange diepe krassen.
sommige smilys of zelfs hakenkruizen.

rare is dat er mensen rond die tijd in de keuken stonden of in de tuin bezig waren en die hebben niks gezien.

op een rijtje ( |||||| ) autos zijn ze steeds zigzaggend langs de auto's gegaan.

auto's in carports zijn zelfs bekrast.



sommige mensen verklaarden dat dit een maand eerder ook is gebeurd, en daar viel hetzelfde partoon op.

te ziek gewoon.

de auto van mn vriendin dr moeder en vriend is rondom beschreven met onbegrijpbare letters.

grt

franq
 
Bizar gewoon, echt zulk soort mensen mogen ze van mij met aids injecteren oid, klootzakken!

Blijf gewoon van andermans spullen af zeg, arghh wat kan ik me hier boos om maken.

Hoop echt dat ze gesnapt worden door een persoon die helemaal doordraaid en ze goed bewerkt tot kasplantjes...
 
Aids duurt te lang, meteen dood moeten ze.

Niet, het moet langzaam en vooral niet pijnloos zijn Van mij zouden ze om te beginnen een fles wijn naar hun kop krijgen, die staat hier toch naast me en ik drink het toch niet :+

Hoop dat ze die gasten kunnen pakken en ze alles op hun kunnen verhalen, ik moet er niet aan denken dat het bij mij zou gebeuren met m'n WA+ verzekering
 
ik moet er niet aan denken dat het bij mij zou gebeuren met m'n WA+ verzekering

is al geinformeerd all risk dekt het niet.
valt onder vernieling en daar doen ze niet aan...8P 8P

stond nml een spiksplinternieuwe ford focus en een mooie toyota supra tussen die allrisk zijn verzekerd....
 
is al geinformeerd all risk dekt het niet.
valt onder vernieling en daar doen ze niet aan...8P 8P

stond nml een spiksplinternieuwe ford focus en een mooie toyota supra tussen die allrisk zijn verzekerd....

Dan pak je de Supra en parkeer je hem tegen een boom, dan betalen ze wel :!

Kan je nog beter doen dan een volledig bekraste auto hebben. (Regels bij verzekeraars zijn krom)
 
Jezus wat kut dit!!! :X ben ik ff blij dat ik aan de andere kant van Hoofddorp woon (ok ok, nu niet die kneuzen hierheen trappen svp.. )
 
Even alibi checken van de lokale schadeherstelbedrijven

Wehehe Lol

Maar is idd echt TE sneu... Begrijp ook echt totaal niet de lol ervan. Ik bedoel, als iets in de brand steekt ben je triest, maar dan is er nog spektakel..(als je het dus bekijkt uit de ogen van die gozers) Dit is ook niet spectaculair ofzo :S Geef alleen een kut-gevoel, zo'n kras zetten...
 
Als ze die lui pakken dan kan het nog geregeld worden met rechtszaak/betaling ouder e.d.

Mochten ze die lui nooit pakken, ja dan heb je niets en moet je het lekker zelf betalen.
 
die personen moeten ze gewoon martelen. hoe langer hoe beter.

geen goed woord over voor dit soort mensen
 
Tuurlijk is dit soort gedrag gewoon gekkenwerk, maar het zijn maar auto's. Ik zou zelf ook gek worden, maar injecteren met aids, martelen. Kom op zeg, doe niet zo triest.

Hoop dat de daders gepakt worden, dan kan je nog wat regelen idd qua kosten. Gewoon een enorme kutstreek waar je niks aan hebt.
 
Van mijn part worden die lui direct afgemaakt, dit zijn geen geintjes....

Zulk soort mensen voegen helemaal geen flikker toe aan de maatschappij, dus weg ermee.

Ookal mochten ze ze pakken, ze zullen hoogst waarschijnlijk geen geld hebben en van een kale kip is niet te plukken....

70+ auto's, reken maar +- 1000€ minimaal de auto, leuk geintje...
 
Status
Not open for further replies.