This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mario kart 64

  • Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
D

Deleted member 682

Guest
Heeft iemand mario kart 64 op de pc staan!??! Die moet ik hebben maar ik heb niet veel zin om een nintendo 64 te kopen
 
op kazaa staat ie op

9||6 mario kart rules 9||6 !!!
speel het nog dikwijls, dat is echt zo'n spel dat je nooit beu geraakt :W
 
fuck....heb ik de game...moet ik nog een emulator zoeken die de extensie V64 kan openen....dan kan ik mario karten

wie weet waar ik die kan downloaden?!?! ik heb er ooit 1 gehad voor 16bit nintendo te gamen..
 
thx...hij doet het...alleen op mn 166mmx doet ie niet veel :s....zometeen maar ff op de server proberen..
 
Ja Mario Kart64 is cool!! Het is eigenlijk nog een van de weinige spelletjes die ik graag nog speel naast Grand Turismo en Unreal Tournament.

Ik zal kijken voor een link naar en goede site en ik zal hem dan hier posten.

Probeer anders via KazAa of Morpheus. (www.download.com)

Greetzz DAW
 
whoeiz....does gek man...mario kart is wel koel ja..maar op mn p3 933 312 intern geheugen en een 32 mb matrox videokaart is niet voldoende om het spel perfect te kunnen spelen!! Het geluid stottert en het beeld is ook niet 100%...maar wel koel iemand nog meer games liggen?
 
roelt

mariokart roelt op alle nintendo's op de super het meeste met de muntjes! heb je nu op gameboy advance ook!
 
Originally posted by Boeie
ik weet wat ik sinterklaas ga vragen (GBA met mariokart :W)

heb ik al8)

vooral als een vriend hem ook heeft met mariokart, kan je battle tegen elkaar..
doe ik altyd in de klas by godsdienst(levensbeschouwing8P )
 
Mn broertje zit nu ook te zeuren wanneer ik ook ennuh zogenaamde gameboy advanced ga kopen. Want dan kan je waarschijnlijk tegen elkaar mariokarten zonder dat die ander een spel extra hoeft te kopen? :?

Greetzz DAW