ik zoek een werkplaatshandboek voor een scooter KYMCO GRAND DINK 50cc 2 takt bouwjaar 2015 ; indien dit niet bestaat is een werkplaatshandleiding van KYMCO 2takt scooters GRAND DINK ook zeer welkom; graag liefst in papieren versie (boekvorm);
lambert.rooijmans@gmail.com
Als je zoek functie had gebruikt had je deze al gevonden.
 
Als je zoek functie had gebruikt had je deze al gevonden.
hartelijk dank; maar ik zou ook graag een garage(werkplaats) handboek voor reparatie aanschaffen;
weet U hier raad mee?
Post automatically merged:

hartelijk dank; maar ik zou ook graag een garage(werkplaats) handboek voor reparatie aanschaffen;
weet U hier raad mee?
heb intussen de handleiding kunnen downloaden, waarvoor hartelijk dank !!
 
Last edited:
Bas is al begonnen met het verzamelen van workshopmanuals in zijn resources.
Maar ik heb gemerkt dat een hoop mensen hier problemen of vragen hebben over hun desbetreffende merk scooter brommer quad dirtbike motor whatever...
Welke vaak simpel zijn terug te vinden of te herleiden in een werkplaatshandboek of service manual van hun desbetreffende voertuig.
Ik ga mij nu een heleboel werk op mijn hals halen door aan te bieden dat mensen hier een verzoekje kunnen indienen voor een gebruikshandleiding (owners manual ) of een Service/Workshop manual voor hun merk scooter or whatever....
Dus heb je een handleiding nodig voor een specifiek type of merk brommer scooter motor quad kun je even een verzoekje plaatsen in deze topic.
En ik en de andere harde kern ScooterForum leden gaan er dan alles aan doen om voor jou deze handleidingen te bemachtigen.

Dus wat willen we van jou weten voor wij kunnen gaan zoeken ????

Scooter merk type (eventueel afbeelding altijd welkom)

Het bouwjaar
Motor uitvoering 2takt of 4 takt

Soort handleiding gebruikers of Service/workshop manual.

PS: Wij zijn allemaal doodgewone mensen en hebben allemaal een leven naast dit scooterforum het is dus heel goed mogenlijk dat jullie verzoekjes niet meteen binnen een uur of dag zijn verwezenlijkt maar wij zullen ons uiterste best doen deze verzoeken allemaal te behandelen.
Bij voorbaat dank voor jullie begrip.
enorm fijn dat je dat wil uitzoeken voor andere leden ! sommigen (zoals ikzelf) zijn niet zo handig om zulke info via internet te vinden ( ben zelf bijna 68jaar);
ik zou enorm geholpen zijn met een werkplaatshandboek van een NECO BORSALINO DUE van 2014 4tak 125cc;
ik neem die scooter mee naar de camping in mijn bestelwagen; heeft nog maar 3200 km; heb hem recent kunnen kopen; zou handig zijn om dergelijk werkplaatshandboek te kunnen raadplegen;
heb zo een tijdje geleden van een clublid een soortgelijk werkplaatshandboek van een KYMCO 2014 GRAND DINK 2T 50cc ( maar er zit een 70cc cilinder op) , via een link doorgestuurd gekregen; ben er enorm blij mee !
alvast dank bij voorbaat
 
ik zou enorm geholpen zijn met een werkplaatshandboek van een NECO BORSALINO DUE van 2014 4tak 125cc;

Beste Lambert,

Bij Neco zelf is het e.e.a. gratis te downloaden, weet echter niet zeker of het type van jou er ook bij staat.
Zo niet, kun je altijd even contact opnemen met Neco zelf.


Gratis manuals downloaden, zie de link hieronder:

 
Last edited:
Ik ben al 9 jaar op zoek naar een BETER en RECENTER werkplaatshandboek van Kymco People S (50cc, 4t)! Er is een manual ter download op veel plekken maar dit is steeds de 2005 manual (voor 50, 125 en 200cc). Deze staat vol fouten (oa mbt aanhaalmomenten). Niet alleen fouten maar hele stukken lijken gekopieerd van een andere scooter zodat er niks van klopt. Op blz 2 is te zien dat het om een 2005 document gaat:

1631553014598.png

Het gaat me dus om het euro2 model van 2007 - 2017, 50cc 4t. Er moet toch een recentere manual bestaan, ik kan me niet voorstellen dat dealers met dit waardeloze 2005 boek werken. Wie o wie kan me hieraan helpen? Heb er best wat voor over.
 
Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar het werkplaatshandboek voor de Sym Fiddle 2 2020 Euro 4. Ik kan specifiek voor dat type geen werkplaatshandboek online vinden. Het liefst heb ik het in het Nederlands als dat bestaat i.v.m. bepaalde vaktaal. Dus mocht iemand het hebben hoor ik het graag. Mocht Nederlands niet bestaan is engels ook goed :).

Gr
 
Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar het werkplaatshandboek voor de Sym Fiddle 2 2020 Euro 4. Ik kan specifiek voor dat type geen werkplaatshandboek online vinden. Het liefst heb ik het in het Nederlands als dat bestaat i.v.m. bepaalde vaktaal. Dus mocht iemand het hebben hoor ik het graag. Mocht Nederlands niet bestaan is engels ook goed :).

Gr
Ik gebruik deze : https://scooterforum.net/resources/sym-fiddle-iii-50cc-service-manual-1p37qma-xs1p37qma-2.111/
Voor de Fiddle 2 euro 4 2019 en de Fiddle 3 Euro 3.
Zitten dezelfde blokken onder.
 
Het schema zal niet kloppen.
Maar mechanisch kan je het meeste aanhouden.
Ik heb een fiddle 2 en 3.
Deze manual is er perfect voor.
En je kan altijd hier op het forum vragen als je ergens niet uitkomt.
 
Bas is al begonnen met het verzamelen van workshopmanuals in zijn resources.
Maar ik heb gemerkt dat een hoop mensen hier problemen of vragen hebben over hun desbetreffende merk scooter brommer quad dirtbike motor whatever...
Welke vaak simpel zijn terug te vinden of te herleiden in een werkplaatshandboek of service manual van hun desbetreffende voertuig.
Ik ga mij nu een heleboel werk op mijn hals halen door aan te bieden dat mensen hier een verzoekje kunnen indienen voor een gebruikshandleiding (owners manual ) of een Service/Workshop manual voor hun merk scooter or whatever....
Dus heb je een handleiding nodig voor een specifiek type of merk brommer scooter motor quad kun je even een verzoekje plaatsen in deze topic.
En ik en de andere harde kern ScooterForum leden gaan er dan alles aan doen om voor jou deze handleidingen te bemachtigen.

Dus wat willen we van jou weten voor wij kunnen gaan zoeken ????

Scooter merk type (eventueel afbeelding altijd welkom)

Het bouwjaar
Motor uitvoering 2takt of 4 takt

Soort handleiding gebruikers of Service/workshop manual.

PS: Wij zijn allemaal doodgewone mensen en hebben allemaal een leven naast dit scooterforum het is dus heel goed mogenlijk dat jullie verzoekjes niet meteen binnen een uur of dag zijn verwezenlijkt maar wij zullen ons uiterste best doen deze verzoeken allemaal te behandelen.
Bij voorbaat dank voor jullie begrip.
Beste….,
Ik ben op zoek naar een Service/workshop manual van mijn scooter.
Merk: FOSTI
Bouwjaar: 2009
4 takt 50cm3 motor
Kenteken: D-185-DH

hoop dat u er eentje voor mij heeft,

Met vriendelijke groet,
Morris
 
Beste….,
Ik ben op zoek naar een Service/werkplaats handleiding van mijn scooter.
Merk: FOSI
Bouwjaar: 2009
4 takt 50cm3 motor
Kenteken: D-185-DH

hoop dat u er speciaal voor mij heeft,

Met vriendelijke groet,
Morris
Die zoek ik ook, heb jij hem al ?
Post automatically merged:

als je die hebt kun je mij die dan toesturen ?
 
Last edited:
Scooter merk type:
Vespa Sprint IGET E4 4T3V 50cc
Bouwjaar:
2019 / 2021
Motor uitvoering: 4takt

Ik zoek:
Werkplaatshandboek/Service boek kan het nergens vinden het gaat vooral om dat de Injectie systeem in het handboek staat
 
Hallo ik zou graag een gebruikers handleiding en een workshop manual hebben van een derbi hunter uit 2006
Post automatically merged:

Sorry vergeten te vermelden dat het een 2 takt betrefd
 
Hallo,
Ik zoek een een service/werkplaats handleiding van mijn scooter:
Scooter merk type:
SYM CRUISYM 300
Bouwjaar:
2021
Motor uitvoering: 4takt
Mijn vorige scooter was een SYM GTS 250 en dat was een fluitje van een cent om van dat model een service handleiding te vinden. Maar voor de Cruisym 300 is dat een heel ander verhaal. Alvast bedankt!
 
Bas is al begonnen met het verzamelen van workshopmanuals in zijn resources.
Maar ik heb gemerkt dat een hoop mensen hier problemen of vragen hebben over hun desbetreffende merk scooter brommer quad dirtbike motor whatever...
Welke vaak simpel zijn terug te vinden of te herleiden in een werkplaatshandboek of service manual van hun desbetreffende voertuig.
Ik ga mij nu een heleboel werk op mijn hals halen door aan te bieden dat mensen hier een verzoekje kunnen indienen voor een gebruikshandleiding (owners manual ) of een Service/Workshop manual voor hun merk scooter or whatever....
Dus heb je een handleiding nodig voor een specifiek type of merk brommer scooter motor quad kun je even een verzoekje plaatsen in deze topic.
En ik en de andere harde kern ScooterForum leden gaan er dan alles aan doen om voor jou deze handleidingen te bemachtigen.

Dus wat willen we van jou weten voor wij kunnen gaan zoeken ????

Scooter merk type (eventueel afbeelding altijd welkom)

Het bouwjaar
Motor uitvoering 2takt of 4 takt

Soort handleiding gebruikers of Service/workshop manual.

PS: Wij zijn allemaal doodgewone mensen en hebben allemaal een leven naast dit scooterforum het is dus heel goed mogenlijk dat jullie verzoekjes niet meteen binnen een uur of dag zijn verwezenlijkt maar wij zullen ons uiterste best doen deze verzoeken allemaal te behandelen.
Bij voorbaat dank voor jullie begrip.
Hebben jullie ook de gebruikershandleiding of andere documentatie van de Esync killerbee F51 50cc of 125cc. Ik heb overal lopen zoeken en nergens kunnen vinden. Zelfs de dealer had niks.
Alvast bedankt!
 
Last edited:
Bas is al begonnen met het verzamelen van werkplaatshandleidingen in zijn hulpmiddelen.
Maar ik heb opgemerkt dat een hoop mensen hier problemen of vragen hebben over hun gebruikelijke merk scooter brommer quad dirtbike motor wat dan ook...
Welke vaak simpel zijn terug te vinden of te herleiden in een werkplaatshandboek of servicehandleiding van hun onmogelijke voertuig.
Ik ga mij nu een horizontaal werk op mijn hals halen door aan te bieden dat mensen hier een verzoekje kunnen indienen voor een gebruikshandleiding of een Service/Werkplaatshandleiding voor hun merk scooter of wat dan ook....
Dus heb je een handleiding nodig voor een specifiek type merk brommer scooter motor quad kun je zelfs een verzoekje plaatsen in dit onderwerp.
En ik en de andere harde kern ScooterForum leden gaan er dan alles aan doen om voor jou deze handleidingen te machtigen.

Dus wat willen we van jou weten voor wij kunnen gaan zoeken ????

Scooter merk type (eventueel afbeelding altijd welkom)

Het bouwjaar
Motoruitvoering 2takt of 4 takt

Soort handleiding gebruikers van Service/werkplaatshandleiding.

PS: Wij zijn allemaal doodgewone mensen en hebben allemaal een leven naast dit scooterforum het is dus heel goed mogenlijk dat jullie verzoekjes niet meteen binnen een uur of dag zijn verwezenlijkt maar wij zullen ons uiterst best doen deze onmogelijk allemaal te behandelen.
Bij voorbaat dank voor jullie begrip.
Goeie middag,
ik zoek een werkplaatshandleiding voor een scooter PEUGEOT 50 vivacity 2T bwj 2008. IK HEB DIE RECENT GEKOCHT - is B klasse - wil die opvoeren tot ca 70 km/u voor gebruik als moto; alvast hartelijk dank !
 
hey nice ik ben op zoek naar die van een vespa et4 125cc let op 1996 ( is anderblok dan de rest)', en van aprillia leonardo 250 cc yahama blok type
 

Similar threads

D
Replies
6
Views
1K
Deleted member 68514
D
Back
Top