hallo ik heb laatst een yamaha mint gekocht. maar ik heb er geen handleiding bij en op internet kan ik hem niet vinden. weet iemand waar ik deze kan vinden of heeft iemand een pdf bestand er van? zo ja, zou u die hier onder willen neer zetten?
alvast bedankt.
 
Is er ergens een werkplaatshandboek voor de Piaggio Zip 4t bouwjaar 2015 digitaal? (hoeft niet bouwjaar specifiek te zijn) Motorisch gedeelte is genoeg. Engelstalig maakt niet uit.

Bvd!
 
Hallo,
Ik zoek al een tijdje een workshop/service manual voor mijn AGM caferacer 4t uit 2017.
Ik heb me al rot gezocht op internet maar ik kan er nergens een vinden.
Alvast bedank!
 
Als ik de pdf even doorneem ziet het er uit als een verkorte service manual want erg uitgebreid is de 98mb file met slechts 19 pagina's niet nee :oops:

Ben je eigenlijk op zoek naar een uitgebreide repair of verkorte onderhouds manual? Blokje van zo'n AGM een std Chineesje met hierover een uitgebreide manual te vinden:
Als het toch niet is wat zoekt misschien ff contact opnemen met AGM?
 
ik zoek eigenlijk de uitgebreide versie. Het werkplaatshandboek wat je deelde is voor een automatisch blok, ik heb echter een schakel. :grin:
Ik neem wel contact op met AGM. hopen dat zij hem kunnen geven.
Alsnog bedankt!
 
Een schakel... Ok bedankt voor het wakker schudden :oops:
Een 3-speed?
Als er een GY6 schakel manual ergens online beschikbaar is zou ik het ook graag willen weten, nog niet tegengekomen...
 
Last edited:
3 versnellingen oftewel 3 speed
4 versnellingen oftewel 4 speed :)
Ben er inmiddels achter dat in zo'n Caferacer het Chinees FY139MB blok zit dus niet de automaat 139QMB...En blijkbaar hetzelfde blok als de "Sachs Madass" 4-gear model zie pdf's
Misschien heb je er wat aan?
 

Attachments

  • MadAss-50-English.pdf
    1.3 MB · Views: 6
  • Service-Manual-Sachs-MadAss-50.pdf
    7.9 MB · Views: 16
Last edited:
dat is indd het goede blok. Grappig dat het ook in een Sachs zit.
Het ging me indd alleen om een manual van het blok, dus heel er bedankt!
 
Even een update:
Contact gehad met AGM zij hadden wel de gebruikshandleiding maar niet het werkplaatshandboek
 

Attachments

  • Handleiding Caferacer50.pdf
    1.1 MB · Views: 9
Bas is al begonnen met het verzamelen van workshopmanuals in zijn resources.
Maar ik heb gemerkt dat een hoop mensen hier problemen of vragen hebben over hun desbetreffende merk scooter brommer quad dirtbike motor whatever...
Welke vaak simpel zijn terug te vinden of te herleiden in een werkplaatshandboek of service manual van hun desbetreffende voertuig.
Ik ga mij nu een heleboel werk op mijn hals halen door aan te bieden dat mensen hier een verzoekje kunnen indienen voor een gebruikshandleiding (owners manual ) of een Service/Workshop manual voor hun merk scooter or whatever....
Dus heb je een handleiding nodig voor een specifiek type of merk brommer scooter motor quad kun je even een verzoekje plaatsen in deze topic.
En ik en de andere harde kern ScooterForum leden gaan er dan alles aan doen om voor jou deze handleidingen te bemachtigen.

Dus wat willen we van jou weten voor wij kunnen gaan zoeken ????

Scooter merk type (eventueel afbeelding altijd welkom)

Het bouwjaar
Motor uitvoering 2takt of 4 takt

Soort handleiding gebruikers of Service/workshop manual.

PS: Wij zijn allemaal doodgewone mensen en hebben allemaal een leven naast dit scooterforum het is dus heel goed mogenlijk dat jullie verzoekjes niet meteen binnen een uur of dag zijn verwezenlijkt maar wij zullen ons uiterste best doen deze verzoeken allemaal te behandelen.
Bij voorbaat dank voor jullie begrip.
ik zoek een werkplaatshandboek voor een scooter KYMCO GRAND DINK 50cc 2 takt bouwjaar 2015 ; indien dit niet bestaat is een werkplaatshandleiding van KYMCO 2takt scooters GRAND DINK ook zeer welkom; graag liefst in papieren versie (boekvorm);
lambert.rooijmans@gmail.com
 

Similar threads

D
Replies
6
Views
1K
Deleted member 68514
D
Back
Top