Manston vraagjes

Ronnie

Well-Known Member
Aangezien er niemand reageerde in scooteralgemeen, heb ik daar mijn topic geclosed en hier ff overnieuw gemaakt.

Heb ff 2 vragen:

Ik weet niet of ik een manston1 of 2 heb. Dit nummer staat op de zijkant: P17R. Misschien kan iemand dit ff opzoeken en dan ff zeggen of die een 1 0f 2 heeft.

En de kop heeft iemand n00bisch uitgedraaid. Dus die moet ook nieuw. Kan ik ook gewoon een speed of evo binnen en buitenkop monteren. En die hoeven dan niet uitgedraaid te worden he?

Bedankt alvast... Ronnie
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je hoeft je kop niet uit te draaien, mocht je je Manston (weet zelf ook niet welke je hebt) @ Piaggio gaan nemen. Op Minarelli kan het wel verstandig zijn. Maar wat voor binnenkop heb je erbij ? Een bronze of zilvere ?
 
Bedankt jongens:)

@ Ruben: Ik heb er geen kop bij. Maar kan dus gewoon met euro98 gaan rijden?

@ Ibontius: Ik denk dat dat het type nummer is.

Wie wil er op zijn manston 2 kijken aub?
 
bij de manston 2 staat er p27r
de 1 die jij heb dus p17r

En de kop moet op beide motoren bewerkt worden
 
Originally posted by JohnB
bij de manston 2 staat er p27r
de 1 die jij heb dus p17r

En de kop moet op beide motoren bewerkt worden

Ok thnx.

Met die koppen uitdraaien weet ik nu. Maar nu wil ik nog graag weten, kan ik met een evo of speed kop rijden, of moet het persee een manston binnen en buitenkop zijn?
 
Originally posted by ronnie_nrg
Ok thnx.

Met die koppen uitdraaien weet ik nu. Maar nu wil ik nog graag weten, kan ik met een evo of speed kop rijden, of moet het persee een manston binnen en buitenkop zijn?

evo kop in ieder geval niet, hebben koert en ik van de week geprobeerd, sloot niet goed aan op cilinder

danny rijd wel met piaggio manston kop @ mina speed
maar weet niet of het andersom dan ook past
 
Je moet gewoon een hebo verbrandingsmaker nemen.
Je komt niet uit met de afdichtingsringen van de tapeinden
 
manston 2 valt ook te herkennen aan de andere zuiger van vertex ! uit graphite , eerst was t een asso zuiger meen ik iig geen graphite
 
Originally posted by JohnB
Je moet gewoon een hebo verbrandingsmaker nemen.
Je komt niet uit met de afdichtingsringen van de tapeinden

Dat ga ik ook maar doen denk ik.

Bedankt voor de info jongens. Ik laat hem gewoon open voor andere.
 
Originally posted by ManourtF
ik heb nog een binnen + buitenkop liggen van een manston rep voor pia. dan kan je gewoon met 98 gaan rijden...


met origi binnen en buitenkop van manston ook hoor als je maar laat uitdraaien...
 
euhh
ronny handdoek een speed kop gebruiken denk je nu echt dat dat past nee dus de binnekop zelf ja buiten kop nee en je kan geen andere buitenkop gebruiken op een speed binnenkop dus ff denken evo moet wel passen moet wel buiten en binne kom zijn maar dan mag je je gelijk een andere zuiger halen
een flat zuigen met evo kop loopt volgens mijn niet echt lekker maar ik kan me vergissen

ronnie sterkte
 
Een evo kop past wel in de Manston buitenkop en andersom.
Maar het probleem zit hem met de afdichtringen voor de tapeinden. Deze vallen contra.
Bij de Hebo in de verbrandingskamer en bij de Evo in buitenkop.

DAAROM past het niet
 
Originally posted by Ruben_09
Je hoeft je kop niet uit te draaien, mocht je je Manston (weet zelf ook niet welke je hebt) @ Piaggio gaan nemen. Op Minarelli kan het wel verstandig zijn. Maar wat voor binnenkop heb je erbij ? Een bronze of zilvere ?

Rubentje toch , ik had van jou wel beter verwacht :z

(denkt terug aan rabobank jubbega :X)
 
Weet iemand toevallig maten ofzo hoever je een manston kop uitdraait of kan iemand me dat ff uitleggen? Of is er ergens een link ofzo?
 
Nog ff een keer vragen dus. Kan iemand mij maten of formules geven om de kop uit te draaien, dus wat meer informatie, misschien moet het onder een bepaalde hoek ofzo? Als iemand zo cool zou zijn zou ik wel relax vinden.

Ronnie
 
Back
Top