Manston kop

Jordy...

Well-Known Member
hallo. Ik heb een manston 1 gekocht maar nu wil mijn dealer(jos dijkman) hem niet voor mij uitdraaien, omdat hij zegt dat dit niet nodig is als je je squish maar ruim aanhoud. Hij moet gewoon uitgedraaid worden om met 98 te rijden om niet de kans krijgt op pingelen detoneren. Als ik de kop niet uitdraai en de squish ruim aan houd is het nog een kwestie van geluk hebben. Mijn vraag is dus nu weet iemand hoeveel erbij de kop uitgedraaid moet worden en welke afmetingen ik moet aanhouden. Ik heb overal al geinformeerd twins/koopmans etc. Alleen twins kon mij verder helpen door hem op te sturen maar ik wil het graag zelf doen het en heb daarvoor de maten nodig...
 
Advertisement - register to remove this

Ga het volume van je verbrandingskamer dan maar uitzoeken. Reken je compressie uit, kijk wat je eraan wilt veranderen en dan weet je dus (als je kan rekeken) hoeveel je eruit moet draaien.
Wil je alleen maar horen: er moet 1mm uit dan zal het denk ik lastig worden om een antwoord te krijgen hier, aangezien er al vaker een topic over is geweest.
De meeste tuners zeggen idd: stuur maar op, ze hebben zelf namelijk ook deze berekening moeten maken, dat kost hun tijd/geld en die info geven ze dus niet zomaar aan anderen.
 
Back
Top