Malossi vsnaar?

Gamebusters

Well-Known Member
ey ff klein vraag je tussen door: Om de hoeveel km moet jij je vsnaar ongeveer vervangen. (richtlijn) Want ik heb nu denk ik zowat 11800 op de teller staan. En ik heb die vsnaar nog nie vervangen. Terwijl ik hier en daar wel eens las dat je da toch wel om de zoveel km moet doen.


Nou is het zwz het punt dat ik hem eigenlijk zwz wil vervangen voor een nieuwe vsnaar. Ik las op dit forum en internet over de malossi v-snaar. Iemand ervaring mee? en dan praat ik over slijtage, of die snel knapt enz enz. En iemand enig idee welke ik moet pakken voor morini?



Mvg
 
Advertisement - register to remove this

meestal rond de 5/6000 , soms al bij 2000..

maar hoe dan ook, meten is weten..

voor een Morini zou ik gewoon een simpele snaar pakken , zoals Bando , duurder is alleen maar onzin , ook voor prestaties of wat dan ook..
 
Het gaat er niet alleen om hoe breed te snaar is. Zoiezo met die wel vervangen worden natuurlijk als die te smal is. (minimaal 16mm minarelli en 18mm piaggio)

Maar ook als de snaar nog breed is kan deze stuk lopen.

Ik neem aan dat je het over de Malossi X-belt hebt? Zelf heb ik niet echt ervaring met deze snaar. Deze heb ik wel gehad maar vervangen omdat deze te smal was.

Zelf rijd ik al een tijdje met een athena snaar van 11 euro van josdijkman. En tja deze is gewoon goed.
 
Ligt eraan wat voor setup je hebt. Maar als je dat niet weet dan zal dat wel niet zo spannend zijn en volstaat een normale snaar (zonder kevlar dus) gewoon.

Met kevlar is alleen maar vervelend, slijten je poulies alleen maar harder van.
 
Het gaat er niet alleen om hoe breed te snaar is. Zoiezo met die wel vervangen worden natuurlijk als die te smal is. (minimaal 16mm minarelli en 18mm piaggio)

Maar ook als de snaar nog breed is kan deze stuk lopen.

Ik neem aan dat je het over de Malossi X-belt hebt? Zelf heb ik niet echt ervaring met deze snaar. Deze heb ik wel gehad maar vervangen omdat deze te smal was.

Zelf rijd ik al een tijdje met een athena snaar van 11 euro van josdijkman. En tja deze is gewoon goed.

15,7 om precies te zijn voor minarelli :p

maar daar heeft TS niks aan omdat dit een Morini is..
 
gisteren ff de spullen gehaald. Maar was zo dom om mijn vsnaar mee te nemen naar de dealer dus ik ga vanmiddag terug voor de malossi vsnaar welke ik mee krijg zie ik daarwel. maar iedereen bedankt!
 
Back
Top