malossi vl13

Advertisement - register to remove this

Dat is een zgn. stuffer, er zorgt ervoor dat de overloop vanaf je [Malossi] spruitstuk perfect is... Hierdoor wordt het mengsel [volgens Malossi] efficiënter doorgevoerd... Ik heb ook zo'n geval & ga hem binnenkort proberen... Wel ff afwerken, want die stuffer past er ws. niet in 1 keer in... Zelf weet ik trouwens nog niet, of 'm erin stop...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat is een zgn. stuffer, er zorgt ervoor dat de overloop vanaf je [Malossi] spruitstuk perfect is... Hierdoor wordt het mengsel [volgens Malossi] efficiënter doorgevoerd... Ik heb ook zo'n geval & ga hem binnenkort proberen... Wel ff afwerken, want die stuffer past er ws. niet in 1 keer in... Zelf weet ik trouwens nog niet, of 'm erin stop...

hij past er wel in 1 keer in, en heb ook malossi recht spruitstuk, het past.

Bedankt voor jullie reply's!
 
Originally posted by ikke123
Merk je trouwens een groot verschil als je zo'n membraam erin zet tegenover de originele?

Mjah, het zou toch niet het eerste zijn dat ik zou vervangen...

De meningen over het verschil lopen ver uiteen... De een zegt dat het essentieel is, de ander niet...
 
Er zijn ook een hele hoop mensen die beweren dat ze met een std. membraan meer vermorgen scoren als met een malossi of polini ding. Ik denk toch dat ik dit maar eens ga testen want ik begrijp er echt nix meer van :?

Het lijkt mij vrijwel onmogelijk, je zou toch zeggen dat de italiaanse fabrikanten dit uitvoerig getest hebben, maar Valentino zei ook dat de std. membraan het op de "19 pk beta ark" beter deed dan een hyperreed of bigvalve.

Robbert
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dat is een zgn. stuffer, er zorgt ervoor dat de overloop vanaf je [Malossi] spruitstuk perfect is... Hierdoor wordt het mengsel [volgens Malossi] efficiënter doorgevoerd... Ik heb ook zo'n geval & ga hem binnenkort proberen... Wel ff afwerken, want die stuffer past er ws. niet in 1 keer in... Zelf weet ik trouwens nog niet, of 'm erin stop...
bart je moet die stuffer er wel goed instoppen hij wil er maar op 1 manier in :D en als iemand nog een stuffer nodig heeft ik heb nog een vl13 membraan met alleen de stuffer die nog heel is :D
 
Ik heb ook zo'n ding oor me NRG, daar zit ook zo'n stuffer in, of hoe dat ook heet. Is dat eigenlijk van belang dat e die erin doet, kan je hem er niet gewoon uitlaten of scheelt dat in prestaties?
 
Originally posted by MHR D.H. Tuning
Ik heb ook zo'n ding oor me NRG, daar zit ook zo'n stuffer in, of hoe dat ook heet. Is dat eigenlijk van belang dat e die erin doet, kan je hem er niet gewoon uitlaten of scheelt dat in prestaties?

Het schijnt dat je mengsel beter wordt doorgevoerd naar het carter (dat zei Bart ookal hierboven), dus waarschijnlijk is het beter om hem erin te laten zitten. Maar dat soort dingen zijn natuurlijk leuk om te testen :)

Robbert
 
Die van mij past er ook niet in 1 x in. Blijft ongeveer 5 mm uitsteken. Wil em ook niet verder erin duwen. Straks breekt er iets. Hij is trouwens nieuw.

Met een vijltje licht bewerken?
 
Back
Top