Malossi vertanding zip 4t

Lode

New Member
Ik heb malossi vertanding gemonteerd op mijn zip 4t 80cc, sinds de malossi vertanding is de trekkracht heelerg verminderd en de top is niet veel hoger geworden terwijl ik 80cc heb en een turbokit uitlaat. Ik heb een sproeier 84 en rolletjes 7,4g. Malossi multivar, standaard trekveertjes en een witte malossi drukveer. Heeft iemand een idee hoe ik de trekkracht wat hoger kan krijgen en de top ook nog wat hoger want nu haalt hij met moeite 80 km/h. Ook wanneer ik wheelies doe lijkt het alsof het gas minder direct reageert en hierdoor zijn wheelies een stuk lastiger.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat je het antwoord al zelf geeft:

sinds de malossi vertanding is de trekkracht heel erg verminderd.

Je hebt gewoon niet de goede RF verhouding erin zitten. Vertanding is dus te lang voor de setup waarmee je rijd.. Dus dan moet je kijken of je de vertanding iets korter kan krijgen..
 
Denk dat je het antwoord al zelf geeft:

sinds de malossi vertanding is de trekkracht heel erg verminderd.

Je hebt gewoon niet de goede RF verhouding erin zitten. Vertanding is dus te lang voor de setup waarmee je rijd.. Dus dan moet je kijken of je de vertanding iets korter kan krijgen..
Zover ik weet is er geen kortere of langere malossi secondaire vertanding van malossi voor de zip. Maar is er geen andere oplossing? Zoals zwaardere rolletjes of trekveertjes bijvoorbeeld?
 
Back
Top