Jesse393762

New Member
Hallo,

Ik heb een Piaggio Zip snor met een euro begrenzer. Ik heb vandaag een malossi vario kit gemonteerd (alleen de witte veer niet). Hij loopt nu 67 maar mijn vraag is of het slim is om de witte drukveer te monteren en wat zal dat doen met de snelheid of trekkracht.

Ik hoor graag reactie
Groeten Jesse
 
Advertisement - register to remove this

als je huidige veer de boel lang genoeg vast houdt en een goede gasreactie geeft hoef je die witte niet te gebruiken. Maar op zich zit ie er zo op en er weer af, dus probeer het gewoon ff, dan weet je meer. Ik heb die witte dingen op meerdere scooters gehad en vond ze altijd kut, maar nu op mijn NTT vond ik het een verbetering. Je weet het binnen een paar minuten
 
Beste is om de witte veer toch te gebruiken.. Hoort namelijk samen te werken met die vario. Zeker als je merkt dat de originele niet goed werkt beter die witte erin doen.. En anders op ze minst even uit proberen en zien welke beter werkt.
 
Bedabkt! Dan ga ik toch de witte veer proberen!
Sorry voor het reageren op een oud topic, hoe is je scooter gaan rijden met de multivar en witte drukveer? Ik heb 80cc en wil niet dat mn topsnelheid omlaag gaat. Ik heb n dipje van 25 tot 40 km/h wil dat ook oplossen met multivar.

Ik heb ondertussen de multivar gemonteerd met witte drukveer en originele. Met witte drukveer 10km/h topsnelheid omlaag. Trekt wel als de malle.
 
Last edited:
Back
Top