$aint
holy scootertuning
Ja, precies, da's geen MinarelliVariateur Malossi multivar Kymco 50cc 4-takt 5113790
Variateur van Malossi. Snel besteld, makkelijk retour!www.zandri.nl
5113790 dus!
Ja, precies, da's geen MinarelliVariateur Malossi multivar Kymco 50cc 4-takt 5113790
Variateur van Malossi. Snel besteld, makkelijk retour!www.zandri.nl
5113790 dus!
Nee idd dus die f12 ring weggooien, en die spacer ook, 2mm ringetje op achterasJa, precies, da's geen Minarelli
Het gaat over "Malossi Vario - Afstandsringetje"Nee, gewoon de handleiding volgen voor je type blok
Bij een multivar voor een Kymco krijg je ander spul dan eentje voor Mina. In beide gevallen gewoon doen wat in de handleiding staat. In het geval van Kymco is dat een spacer (1 van de spacers? Ik heb geen idee, ik heb geen Kymco) die je erbij krijgt tussen de koppeling en het koppelingshuis monteren, in het geval van mina is dat een spacer achter de vario monteren, in het geval van Pia weer wat anders.
Aangezien dit topic over Mina gaat lijkt het me niet heel handig erin te gaan verkondingen dat mensen spacers die ze nodig hebben weg moeten gooien en/of spacers die achter de vario horen tussen hun koppeling en koppelingshuis moeten plaatsen.
Variateur Malossi multivar Kymco 50cc 4-takt 5113790
Variateur van Malossi. Snel besteld, makkelijk retour!www.zandri.nl
5113790 dus!
Is dat ook voor alle euro 2 GY6 blokken? (dus ook china?)
Yep bij Minarelli is het dus duidelijk anders idd.Wel specifiek Minarelli (Aerox) met ook een aftakking naar de F12 van Malaguti..
Kwam ook nog een oudje tegen waar er het e.e.a. over vermeld staat qua shimringen. Andere vario maar zelfde principe.
View attachment 64722
Pic hieronder laat zien dat het geen enkele nut heeft om een ring tussen de koppeling en en huis te plaatsen.
View attachment 64724
Enige wat dit doet is het huis opschuiven en heeft totaal geen invloed op de poelies.
Bijgevoegde PDF is van de Multivar 2018-2020 welke ook het e.e.a. laat zien v.w.b. de ringen.
Post automatically merged:
Nee, maar ook die PDF staat gewoon online v.w.b. 4 takt gebeuren...
Hier echter specifiek 2 Takt Minarelli motoren...
Houd het dus schoon!
Het staat er ook specifiek (het 2 mm ringetje tussen de koppeling en het huis) voor de Sym en de Kymco dus ook Peugeot en waarschijnlijk andere China blokkies.Ik heb een Malossi vario gekocht (komt op een Aerox). In dit pakket zaten 2 afstandsringetjes, eentje van 2 mm en eentje van 5 mm dikte. In de tekening in het bijgeleverde boekje staat dat het ringetje achter de vario op de krukas komt, dus tussen de electrische start en de vario. Mijn dealer zei echter dat het ringetje in de vario zelf komt, zeg maar als verlenging van de variobus, en dus geen ringetje tussen de vario en de electrische start. Ik heb dit toen aan een kameraad nagevraagd en hij heeft het ringetje ook als 'verlenging' van zijn variobus (op een Neo's).
Nou ben ik toch wel benieuwd waar het ringetje moet komen, achter de vario of tegen de variobus aan? Alvast bedankt!
Groeten,
Richard
Limiter Spacer wegpleuren iddToevallig dat ik dit topic tegenkom, aangezien ik aankomende week een Malossi vario op mijn Beta Ark ga monteren. Dus als ik het zo begrijp moet ik de 5mm ring als adaptor gebruiken. En de 2mm ring niet gebruikt kan worden, omdat die voor de koppeling is van andere blokken. Maar wat betreft de limiter spacer is dat geen begrenzing (varioring) of moet dat er wel gewoon op?
Thnx!Limiter Spacer wegpleuren idd
Nogmaals 2.5mm ringetje achter op de achteras schuiven, rest weggooien. Rolletjes in de kast 6.1 is echt te laag. Vanaf 7.4/8.5 loopt ie top.Ik heb ook dit setje gekocht.
Ben benieuwd hoe die gaat, deze week effe installeren.Variateur Malossi Multivar Sym / Peugeot 4-takt / AGM 3B3 5114206
Complete sport variateurkit met drukveer van het kwaliteitsmerk Malossi.www.zandri.nl