Malossi variateurkit of polini variateurkit ?

Jasper100

New Member
Beste Lezers,

Ik ben van plan mijn Piaggio Zip 4T 2V op tevoeren (meer koppeling)
Alleen zit in dubio wat ik moet nemen omdat er zo veel aanbod is
Zelf zat ik te denken aan Malossi of Polini
Wat vinden jullie de beste kit ?

Mvg
Jasper
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ze niet getest, al zou ik dat nog wel eens willen doen omdat ik dit zelf ook wel intressant vind. Alleen heb nou even wat andere dingen aan me hoofd en geld moet ook naar belangrijke dingen op dit moment.


Vind persoonlijk de malossi vario wel een beetje aan de dure kant voor wat je krijgt. *rond de 73 euro voor wat?*

De polini kit vind ik zelf veel verzorgender samen gesteld. Je krijgt ook nog een setje trekveren erbij..
En de polini kit kost 53 euro ongeveer. Nou als je dan bedenkt dat beide dingen zo ongeveer gelijk zou zijn voor wat het doet. Ben ik zelf eerder geneigd om de polini kit te kopen.
 
Ik heb ze niet getest, al zou ik dat nog wel eens willen doen omdat ik dit zelf ook wel intressant vind. Alleen heb nou even wat andere dingen aan me hoofd en geld moet ook naar belangrijke dingen op dit moment.


Vind persoonlijk de malossi vario wel een beetje aan de dure kant voor wat je krijgt. *rond de 73 euro voor wat?*

De polini kit vind ik zelf veel verzorgender samen gesteld. Je krijgt ook nog een setje trekveren erbij..
En de polini kit kost 53 euro ongeveer. Nou als je dan bedenkt dat beide dingen zo ongeveer gelijk zou zijn voor wat het doet. Ben ik zelf eerder geneigd om de polini kit te kopen.
Bedankt voor je snelle reactie zelf zat ik ook aan polini te denken
Alleen nu heb ik nog een vraagje ( misschien dom hoor )
Ik heb nog de originele begrensde CDI er in zitten snor werkt dit dan wel ?
 
Voor een snor zou ik het eigenlijk de moeite niet waard vinden als hij 30km/u gaat.

Dan kan je nog beter een veel goedkopere sportvario zoeken van een ander merk. Die zo ongeveer hetzelfde doet.
 
Voor een snor zou ik het eigenlijk de moeite niet waard vinden als hij 30km/u gaat.

Dan kan je nog beter een veel goedkopere sportvario zoeken van een ander merk. Die zo ongeveer hetzelfde doet.
De scooter liep eerst 45 warm 50 maar nu ik de kleppen heb gesteld en grote onderhoudsbeurt heb gegeven haalt hij de 45 warm weet jij wat dat kan zijn zijn de kleppen miss nog niet perfect gesteld ?
En de scooter loopt dus harder als 30km/u betekent dat ik dan geen begrensde CDI heb ?
 
ik denk dat malossi het betere merk is tov polini. al zal je dat op zon snorscooter niet veel verschil merken. dus wat dat betreft zou ik de goedopere nemen.
 
ik denk dat malossi het betere merk is tov polini. al zal je dat op zon snorscooter niet veel verschil merken. dus wat dat betreft zou ik de goedopere nemen.

Waarom denk je dat? Het zijn allebei varios die hetzelfde doen?
Waarom zou die beter zijn omdat er malossi erop staat en dus altijd beter is?

Ik kijk helemaal niet naar het merk, wel wat je er voor betaald en wat je voor dat geld krijgt.
 
Omdat ik vroeger eens het verschil uitgezocht heb (al heel lang geleden) en TOEN was malossi voor mij de betere keus. Misschien dat het inmiddels veranderd is hoor, zou zomaar kunnen
 
Ik heb zelf ooit een mulivar op peugeot vertikaal gehad. Liep opzicht wel oke, alleen naar xxxx was het hele oppervlakte aan het afbladeren.
Vind dat het voor zoveel geld dan ook meteen goed moet zijn.. Overigens zat er ook niet een hele duidelijke handleiding erbij.

En voor elke motorblok scheelt het ook nog.
De reden waarom er voor piaggio 4t 3valve voor malossi word gekozen is omdat er al een soort van licht positief resultaat is gehaald.
Met de originele vario gaat het niet harder dan ongeveer 50km/u op de teller. Met de malossi vario en riem werd er ongeveer 54a 56km gehaald.

Maar goed denk dat dit met de polini vario ook wel gehaald zou kunnen worden. Het is wel zo dat vele op het merk af gaan, en niet waar de waarde van het pakket zit. Dus daarom vind je met de hi-speed weinig andere resultaten.
 
Malossi zuigt, polini was vroeger altijd al sneller met cilinders enzo en nog steeds. Kids van tegenwoordig hebben liever het duurste inplaats van beste.
 
Malossi zuigt, polini was vroeger altijd al sneller met cilinders enzo en nog steeds. Kids van tegenwoordig hebben liever het duurste inplaats van beste.
Is eerder persoonlijke keus want het is allebei duur en allebei snel. Je merkt echt niet of je nou een Malossi of Polini vario erin hebt zitten hoor.
Maar wanneer was Malossi dan langzamer dan Polini? En waarom is dan nu het merendeel van de sprinters met een 7t en niet met een EVO vraag ik me dan af.

Als we het over een complete overbrenging hebben dan is er wel flink verschil en dan kan het Malossi kamp en het Polini kamp elkaarwel de hand schudden aangezien je dan beter de 2 kan combineren.
 
Ik heb een dekbedovertrek van Malossi gekocht.
En jongens, dat slaapt niet alleen lekker, het droomt nog beter:

Altijd als eerste weg bij het stoplicht, even de 100 km aantikken met een 50 cc viertakt.
Als er Malossi op staat dan is het goed. kwaliteit en status.
Met Malossi maak je vrienden, en hoor je er gewoon bij.

Echt een aanrader!!
 
Kijk zelf niet meer zo naar het duurste spul met malossi erop.

Liefst wil je kwaliteit voor zo min mogelijk geld. Daarnaast kijk je of het product dat je wilt kopen geen rommel is dat naar 2 weken al in de afvalbak beland.

Ik was toch best wel van onder de indruk wat een powerone vario van 34 euro deed op me kisbee. Terwijl het waarschijnlijk net zo goed als een malossi kan zijn..
 
Ik heb een dekbedovertrek van Malossi gekocht.
En jongens, dat slaapt niet alleen lekker, het droomt nog beter:

Altijd als eerste weg bij het stoplicht, even de 100 km aantikken met een 50 cc viertakt.
Als er Malossi op staat dan is het goed. kwaliteit en status.
Met Malossi maak je vrienden, en hoor je er gewoon bij.

Echt een aanrader!!
Waar heb je die besteld, die mis ik nog in mn collectie
 
Is eerder persoonlijke keus want het is allebei duur en allebei snel. Je merkt echt niet of je nou een Malossi of Polini vario erin hebt zitten hoor.
Maar wanneer was Malossi dan langzamer dan Polini? En waarom is dan nu het merendeel van de sprinters met een 7t en niet met een EVO vraag ik me dan af.

Als we het over een complete overbrenging hebben dan is er wel flink verschil en dan kan het Malossi kamp en het Polini kamp elkaarwel de hand schudden aangezien je dan beter de
Is eerder persoonlijke keus want het is allebei duur en allebei snel. Je merkt echt niet of je nou een Malossi of Polini vario erin hebt zitten hoor.
Maar wanneer was Malossi dan langzamer dan Polini? En waarom is dan nu het merendeel van de sprinters met een 7t en niet met een EVO vraag ik me dan af.

Als we het over een complete overbrenging hebben dan is er wel flink verschil en dan kan het Malossi kamp en het Polini kamp elkaarwel de hand schudden aangezien je dan beter de 2 kan combineren.
sprinters ja veel verder ga je ook niet komen is het alweer versleten , denk dat polini daar ook niet echt de prioriteit aan geef.
 
Back
Top