This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malossi sport, polini giet of dr70

Meth0D-MaN

Member
Maar nav m'n topic kreeg ik 2 aanbiedingen:
-Polini Giet 70cc (mist kvs aansluiting, maar die zou je los moeten kunnen kopen) 30,- inc kop/zuiger
-Malossi Sport 70cc (mist wat pakkingen, maar die zijn los te koop) 30,- inc kop/zuiger

Zijn deze cilinders, Polini Giet, Malossi Sport en DR70, vergelijkbaar kwa prestaties (kosten spelen in principe dus niet mee)? En als ze getuned (stage 2) zijn?
 
Kosten zijn IN DIT GEVAL niet van belang, omdat ik of die polini of die malossi gewoon goedkoop kan overkopen van iemand.

Dus prijs/kwaliteits verhouding valt dan af als de 2 cils nog helemaal in orde zijn..

Vandaar dat de nieuwprijs van de 2 cils er niet veel toe doet in dit geval.
 
Ik weet dat de DR natuurlijk een goeie cilinder is en dat de Polini na tuning ook behoorlijk snel kan zijn. De Malossi weet ik niet veel van eigenlijk.
 
Ik vertel jou dat uit de doos de Malossi iets beter presteert dan de Polini en de DR. Ze zijn allemaal wel te tunen, maar de DR70 heeft veel betere tuningspotentie dan de andere 2. Waar de DR alleen een beetje is 'afgeknepen' op de uitlaatpoortvorm, is de polini compleet werkschuw ontworpen.
Als ik jou was nam ik gewoon de Malossi, maar alleen als er een goede zuiger+zuigerveren bij zitten. Met 30 euro voor een cylinder die nieuw voor ruim 160 over de toonbank is gegaan (LC) kan het natuurlijk nooit veel soeps zijn.
 
Ja daar heb je wel wat.. voor 30 euro kan het nooit veel meer zijn, al kan je je niet echt een buil vallen (is de uitdrukking zo?)..

Maarja laat maar ik koop een weekkie later wel een nieuwe DR!

Mag dicht.
 
Tja de Mallosi sport is natuurlijk wel goed maar ook niet echt de snelste 70cc vind ik zelf.Maar echt geen slechte cilinder.En de DR70 word hier ook veel geprezen op bepaalde forums dus ik denk dat je tussen 1 van deze 2 de keuze zal kunnen maken.
Ik zelf vind dan als je goedkoop uit wil de DR70 moet nemen en voor iets meer prestatie de Mallosi sport.iig veel succes