Malossi sport 70cc of Athena

Status
Not open for further replies.

lingen

Well-Known Member
Wat is een betere cillinder

- malossi sport 70 cc Gietijzer
- athena sport 70 cc Alluminium

ik heb een dell phbg 21 mm, Malossi sport multivar, malossi fly clutch, standaard krukas en een Yasuni R uitlaat waarbij staat dat die het beste op 50 en 70 cc gietijzeren cillinders werkt.

Welke is het meest geschikt
 
Advertisement - register to remove this

athena sport zal wel leuk doen maar is niet geschikt voor op std krukas
en malossi giet eigenlijk ook niet

maar als je krukas vervangt dan zal athena sport wel beter doen mits je hem goed heb afstelt maar slijtage is wel stuk hoger dan giet
maar als je hem goed onderhoud enzo dan kan die athena wel lang mee
 
Athena sport is zelfde als stage 6 pro (toch?)

Slijtage zal wel meevallen op zen hoogst eens een keer een zuigertje :p Mits je er fatsoenlijk mee omgaat.
 
Klopt.

Athena is sneller trouwens. Kijk maar ff wat je wilt... andere krukas is dan wel verstandig. Die yas R werkt ook prima op de athena.
 
Okej, ja het is geen probleem om een nieuwe krukas aan te schaffen, dat zou een powerone worden, maar ik zit meer met het erin zetten.. maar dat zie ik dan wel.. alleen ik hoor overal dat je alu cill moet laten warm draaien voordat je gaat rijden en om de 500 km moet onderhouden?

klopt dat
 
oke en waarmdraaien goeft alleen maar als die langer dan 2 uurtjes heeft stil gestaan, toch niet als je hem ff 15 min. uit hebt staan?
 
hoeveel pk zal het mee op leveren?

kan ik inschatten watvoor koppeling ik erbij ga kopen
 
wat heeft je koppeling met vermogen te maken? dat moet je me ff uitleggen.

vermogen zal wel rond een pktje of 8-10 zitten.
 
ik wil de delta clutch koppeling halen, maar ze zeggen dat als je weinig pktjes hebt dat het kut is met afstellen
 
malossi sport 70cc

jip ik heb een booster nieuwmodel staan heb hier onlangs 70 cc van malossi sport opgestoken ne gietijzern.

wil gewoon weten welke uitlaat hier best bij past grtz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top