This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Malossi Speed 7T, Hebo Manston 2 + andere onderdelen (NIEUW!)

Status
Not open for further replies.

ErikN

Well-Known Member
Gegroet,

Aangezien ik eind dit seizoen ermee stop, en ik een hoop reserve onderdelen heb voor me sprinter, verkoop ik sommige delen al. Dit is dus NIEUW in doos! Niet gemonteerd geweest en dus ook geen meter mee gereden.

Spullen kunnen opgestuurd worden, kosten van de verzending is voor de koper, eerst geld op me rekening daarna stuur ik het netjes op.

- Malossi Speed 7 poorter Nieuw in doos, helemaal compleet (pakkingen, boutjes etz etz..) Dus nooit gelopen en untuned. Prijs: VERKOCHT euro




- Hebo Manston 2 Nieuw in doos, helemaal compleet (pakkingen, boutjes, etz etz...) Dus nooit gelopen en untuned, binnenkop is niet uitgedraaid. Prijs: 230 euro


– Malossi Speed pen 13 zuiger Orgineel bij de Malossi Speed T cilinder geleverd. Gewoon nieuw, Maatje O, inclusief naaldlager, circlipjes, pistonpen en een zuigerveer. Prijs: 40 euro




- Malossi E13, 42-58 mm, recht model Geheel compleet, dus inclusief adapter en een klem. Prijs: 18,50 euro



- Malossi VL12 Membraan Geen spelling op de klepjes of wat dan ook, inclusief stuffer. Prijs: 25 euro



- Polini Membraan Geen spelling op de klepjes, inclusief 2 pakkingen enz... Prijs: 25 euro



- DR (SKF) C4 Lagers, kunstof kooi Niet uit de verpakking geweest etz.. Prijs: VERKOCHT


- Malossi Spruitstuk Piaggio Te gebruiken voo bv. een XSH wig. Prijs: 40 euro



XSH 2.0 Wig Nieuw, niet getund. Prijs: VERKOCHT



RMS 43 tands achterwiel as 43 tands dus (std Aerox) Prijs: 25 euro


Top Peformance Nardo Transmissie deksel Nieuw, niet in gefreest. Prijs: VERKOCHT



NGK Racing bougie kabel Sbo sprint Meppel gebruikt, 1x dus. Prijs: VERKOCHT
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.