Het blok heeft een 80cc Malossi cillinder en een Malossi variateurset, Ook zit er een Naraku Sport nokkenas op.
Mocht het je puur om de nokkenas, variateur zuiger en cilinder gaan. Wil ik die evt ook nog wel demonteren en los opsturen
Blok is nagenoeg compleet, Alleen de stekker van de ontsteking is kapot, carterkap zit erbij alleen kickstartrondsel ontbreekt. Onder het blok zit normaal een uitsparing waar je de remkabel in vast zet deze is helaas afgebroken.Verder is het een goed snel blok. Dus ben je een beetje handig dan zou je een nieuw carter deel kunnen kopen en het vervangen en dan heb je gewoon weer een net super blok
Je bent wel op de zeik toer of niet. Kop kapot omdat er een afgebroken tapeind in zit van de uitlaat? Uitboren
nieuw draad tappen en het is weer netjes. Maar bij meneer is dan gelijk de kop kapot. Je doet je naam wel eer
aan met Web-Racing, dat je schijnbaar alleen op het forum racet om mensen af te zeiken. Want als jij een kop al
gelijk als kapot bestempeld bij een afgebroken draadeind dan ben je nog dommer dan je naam. En als je gewoon iets
beter had gekeken had je de bewuste foto ergewoon zien staan. Maar Meneer wilt schijnbaar alles op tekst, ga lekker
iets anders doen als je niks beters kan dan mensen afzeiken. En hoesso trouwens WEER? Kan iemand het niet vergeten
te vermelden? Want op de foto is het duidelijk te zien. Maar je vingerswaren weer sneller dan dat je kon kijken
en het enige van waarde aan dit blok nog is voornamelijk de cillinder,vario en nokkenas, Maar fijn dat je het even benoemt maar het was nogmaals al duidelijk te zien op de foto
Sorry hoor .. maar je Demonteer het kleppendeksel al , voordat je de boel schoonmaakt , enig idee wat er gebeurt als maar een klein beetje rotzooi / smurrie / zand in de Cilinderkop bij de kleppen beland ?
Advies is positief bedoeld ,,, maak eerst alles ff lekker schoon voor Demontage .
Ach ja ... ik weet het , ik heb er Nul Comma Nul verstand van .