XtremeDNA Wanna play 17 October 2003 #21 Ik heb hem door, moet gewoon ff die 3 gaatjes in me carter ff een iets grotere boor opzette en dan wat van de bovenkant wegboren waardoor er een kleine ruimste ontstaat tusse grondplaat en carter zeg maar.
Ik heb hem door, moet gewoon ff die 3 gaatjes in me carter ff een iets grotere boor opzette en dan wat van de bovenkant wegboren waardoor er een kleine ruimste ontstaat tusse grondplaat en carter zeg maar.
Ufo “the List” member. (IS-tuning) 17 October 2003 #22 243 is de blauwe voor schoefdraad. DIe gaat nog los. De groene blijft echt muurvast zitten. en 501 is een blauwe siliconenpakking, daar heb je dus niks aan. DIe gebruik je voor dichtzetten van voetpakkingen, spruitstuk etc. Originally posted by RonaldV 510 is de blauwe Click to expand...
243 is de blauwe voor schoefdraad. DIe gaat nog los. De groene blijft echt muurvast zitten. en 501 is een blauwe siliconenpakking, daar heb je dus niks aan. DIe gebruik je voor dichtzetten van voetpakkingen, spruitstuk etc. Originally posted by RonaldV 510 is de blauwe Click to expand...
V Valentino... The RPM-squad 18 October 2003 #23 De meeste loctite wordt weer vloeibaar als je het verhit. (moet je het natuurlijk wel kunnen verhitten zonder bijv. je ontsteking in brand te steken............) -:-
De meeste loctite wordt weer vloeibaar als je het verhit. (moet je het natuurlijk wel kunnen verhitten zonder bijv. je ontsteking in brand te steken............) -:-
V Valentino... The RPM-squad 18 October 2003 #25 Er zit natuurlijk een verwschil tussen 100 graden en 500 graden............. -:-