This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

malossi rood drukveer

eennickname

Well-Known Member
ik heb een vraagje.

Kan een rooie drukveer gewoon opstandaard polie voor mina.

beetje amateur mss maar denk vraag maar eve.

alvast bedankt.

Werner
 
vraagje aan jou.... waarom rode drukveer in std poulies?? tuurlijk kun je het altijd proberen maar ik denk niet dat het qua prestaties verbetert... hetzij je er een 70cc op hebt..
 
Bite Me Design said:
vraagje aan jou.... waarom rode drukveer in std poulies?? tuurlijk kun je het altijd proberen maar ik denk niet dat het qua prestaties verbetert... hetzij je er een 70cc op hebt..


boeie , hij vraagt of het past

en bovendien is het niet speciaal voor 70cc ofzo , ik heb hier bijv. een scooter lopen met een std setup met Hebo vario en rode veer , ding loopt super , soms kan het niet anders...
 
eennickname said:
oke thnx. Maar omdat een standaard drukveer precies in zoon gleuf zit, en daar valt die roode over heen, is het messchien niet goed. in iedergeval bedankt

dan heb je piaggio versie
verkeerde dus
maar hij past igg
 
Bite Me Design said:
vraagje aan jou.... waarom rode drukveer in std poulies?? tuurlijk kun je het altijd proberen maar ik denk niet dat het qua prestaties verbetert... hetzij je er een 70cc op hebt..

MHR50 met 17,5 carb of groter heeft ook rode drukveer nodig, ook al ligt er onder de scooter een uitlaat met schotten. (spreek uit ervaring, was gewoon om te testen niet denken dat ik altijd zo heb gereden met zo'n uitlaat)
 
hey dank jullie wel gaste ik heb dus een nieuwe gehaald en deze past wel
ik rij trouwens een 70 cc polini corsa met hebo koppeling, speed vario en shot

grt werner
 
JBB said:
MHR50 met 17,5 carb of groter heeft ook rode drukveer nodig, ook al ligt er onder de scooter een uitlaat met schotten. (spreek uit ervaring, was gewoon om te testen niet denken dat ik altijd zo heb gereden met zo'n uitlaat)



dat is niet zo , er hoeft echt niet perse een rode veer in...
 
Sonic9master said:
dan heb je piaggio versie
verkeerde dus
maar hij past igg
NEe, want Pia werkt met andere kleuren, dus dat kan sowieso al niet


JBB said:
MHR50 met 17,5 carb of groter heeft ook rode drukveer nodig, ook al ligt er onder de scooter een uitlaat met schotten. (spreek uit ervaring, was gewoon om te testen niet denken dat ik altijd zo heb gereden met zo'n uitlaat)
Dat is juist de gein van het afstellen, het is op iedere scooter anders en er zijn een aantal verschillende mogelijkheden die goed rijden he Hoeft dus echt neit perse een Rode veer in, met een Gele en andere roller gewichtjes zal hij ook goed kunnen lopen