Malossi: ontsteking/Team/uitlaat/25mm/vl14. TP kap & Mina DD carter.

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Ark gaat in onderdelen de deur uit.
Spul verkeerd allemaal in goede staat tenzij anders vermeld.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid. Mocht er achteraf iets niet goed zijn kan het gewoon terug gestuurd worden met de volle prijs teruggave.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

Ik zou het verder erg waarderen als er alleen mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.

Mensen die interesse hebben maar later niets meer van zich laten horen krijgen een negatieve traderrating.

Onderdelen kunnen vastgehouden worden, maar dan dient 10% van het totaal bedrag overgemaakt te worden dit ivm zekerheid.

Het onderdeel is verkocht zodra ik een printscreen heb gehad waarop ik kan zien dat het geld is overgemaakt.

Onderdelen:
Malossi ontsteking, de ontsteking vonkt perfect. Deze set is helemaal compleet met NGK bougiekabel & NGK bougiedop. Ook zit er een killswitch op. De ontsteking zelf is ook helemaal compleet met de waterpomphouder, stator, Eprom, bobine, grondplaat, rotor en alle boutjes. De rotor zit nog op het carter maar die is in dezelfde perfecte staat als de rest van de ontsteking.
Prijs: VERKOCHT.

Malossi Vl14 membraan, de klepjes sluiten perfect. Komt geen enkel licht doorheen, verder is het membraan zelf ook in prima staat. Gewoon een goed membraan wat zichzelf al bewezen heeft.
Prijs: 35 euro.
Malossi%20vl14.jpg

Malossi%20vl14%20(1).jpg


Spruitstuk, gewoon een krom spruitstuk voor grotere carburateurs. Denk aan carburateurs vanaf 24mm.
Prijs: 20 euro.
Spruitstuk.jpg


MHR2000 vario, deze vario is in nieuwstaat. Heeft zo goed als geen slijtageplekken en is helemaal compleet.
Nieuwprijs van de vario is 80 euro.
Prijs: VERKOCHT.

Malossi RHQ krukas, prima krukas die voor de meeste projecten gebruikt word. Het schroefdraad van de krukas aan zowel de ontstekingskant als aan de variokant zijn in prima staat. Verder heeft de krukas geen speling en is inclusief een Malossi naaldlager. Detail foto's volgen wanneer de krukas uit het carter is.
Prijs: VERKOCHT.

Malossi Team cilinder, erg leuke 70cc cilinder. In zeer goede staat, de wand is spiegeltje glad. De binnenkop heeft geen putjes oid en is gewoon glad net als de A zuiger. Cilinder is gewoon in perfecte staat en wordt geleverd met een Denso W31eszu bougie. De cilinder kost nieuw €251,95
Prijs: VERKOCHT.

Minarelli DD carter, dit carter is getuned op de Team cilinder. Carter is inclusief alle busjes & boutjes + bloklagers + vertandingslagers + blokbus + vertandingsolieloosslangetje & nippel. Net carter, dat niet extreem getuned is zodat het carter ook nog op andere cilinders getuned kan worden. Is alleen het carter en exclusief vertanding, krukas & rotor.
Prijs: VERKOCHT.

Malossi MHR uitlaat, deze uitlaat liep goed icm de Team cilinder. Rijd ook goed op NG/Athena/Stage6 enzovoorts cilinders. De uitlaat is compleet inclusief demper, ophanging, flens, flensveertje en de uitlaat zelf natuurlijk. Er zit alleen een klein schaafplekje op de achterkant, maar dat zie je niet eens.
Prijs: VERKOCHT.

Top Performances carterkap, erg mooie carterkap. Echt als nieuw! Inclusief kickstarter, binnenwerk en pakking. Een TP carterkap kost nu 50 euro nieuw maar dat is exclusief binnenwerk en kickstart. Deze carterkap is gewoon nieuw.
Prijs: VERKOCHT.

mvg, Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top