StefK17
Member
Beste allen. Ik ben al een tijd aan het nadenken over het ''tunen'' van mijn cvt.
Op dit moment rijd ik:
GY6 50cc, 4 takt
Standaard vario (https://bit.ly/2IlX8NY)
Standaard koppeling (https://bit.ly/2UgFg9T)
Standaard carburateur 18.5mm sproeier 80 (https://bit.ly/3keB5pH)
Jamarcol uitlaat
Rijd tops zo rond de 56 GPS.
Trekt wel oke naar tops, maar kan voor mijn idee een stuk beter.
Volledig ontgrensd:
Ontgrensde CDI
Gladde variobus
Geen prop uitlaat
Geen prop luchtfilter
Geen begrenzing carburateur
Ik zit de denken aan het plaatsen van een Malossi Multivar (https://www.k-parts.nl/variateurset-malossi-multivar-gy6-50cc-4-takt.html)
Maar nu heb ik een paar vragen.
1. Wat is het verschil tussen een vario van Malossi (sport vario) of de vario die nu in mijn scooter zit? Zodra hier niet veel verschil in zit, is het plaatsen van de rollenset en drukveer die in de Malossi Multivar kit zitten genoeg?
2. Wat ga ik merken na het plaatsen van de Malossi Multivar?
Op dit moment rijd ik:
GY6 50cc, 4 takt
Standaard vario (https://bit.ly/2IlX8NY)
Standaard koppeling (https://bit.ly/2UgFg9T)
Standaard carburateur 18.5mm sproeier 80 (https://bit.ly/3keB5pH)
Jamarcol uitlaat
Rijd tops zo rond de 56 GPS.
Trekt wel oke naar tops, maar kan voor mijn idee een stuk beter.
Volledig ontgrensd:
Ontgrensde CDI
Gladde variobus
Geen prop uitlaat
Geen prop luchtfilter
Geen begrenzing carburateur
Ik zit de denken aan het plaatsen van een Malossi Multivar (https://www.k-parts.nl/variateurset-malossi-multivar-gy6-50cc-4-takt.html)
Maar nu heb ik een paar vragen.
1. Wat is het verschil tussen een vario van Malossi (sport vario) of de vario die nu in mijn scooter zit? Zodra hier niet veel verschil in zit, is het plaatsen van de rollenset en drukveer die in de Malossi Multivar kit zitten genoeg?
2. Wat ga ik merken na het plaatsen van de Malossi Multivar?