Malossi multivar

Beste lezers,

Ik wil voor mijn piaggio zip 80cc een witte drukveer erin zetten zodat hij ff wat beter gaat rijden. Nu is mijn vraag: is het hetbest om deze los te kopen of in combinatie met de maloossi multivar? Ik lees verschillende dingen over deze multivar, namelijk dat het niks doet, de prestaties verslechterd en de prestaties verbeterd.
Wat voor invloed heeft die multivar nou op mijn scooter met een 80cc en is het het waard om de combinatie te halen ipv de losse drukveer.

Ik hoor het graag.
 
Advertisement - register to remove this

En hoe kom je er bij dat hij met een andere drukveer beter gaat rijden? Dat iemand anders zijn scooter dat doet wilt niet zeggen dat het bij jou ook zo werkt. Ieder blokje is anders en ze hebben niet voor niets zo veel verschil erin.

Miltivar op een 4 takt gaat je qua performance of snelheid niets opleveren. Misschien krijg je er wel een beter toerenverloop door.
 
En hoe kom je er bij dat hij met een andere drukveer beter gaat rijden? Dat iemand anders zijn scooter dat doet wilt niet zeggen dat het bij jou ook zo werkt. Ieder blokje is anders en ze hebben niet voor niets zo veel verschil erin.

Miltivar op een 4 takt gaat je qua performance of snelheid niets opleveren. Misschien krijg je er wel een beter toerenverloop door.
Iemand die precies dezelfde set up had als ik vertelde dat. Die had zwarte trekveertjes malossi en een witte drukveer van malossi. Dus ga ik even experimenteren of die witte drukveer bij mij ook beter gaat.
Los daarvan wil ik graag weten of die malossi multivar veel toevoegd aan een zip met 80cc of dat je beter met de standaard vario kan blijven rijden.
 
Nogmaals, geen enkel blok is hetzelfde. Ook al heb je exact de zelfde setup.
En je tweede vraag heb ik ook al beantwoord in mijn vorige post.

Je kan het proberen maar het is geen garantie. Kan zomaar zijn dat die van jou veel slechter loopt met dezelfde onderdelen. Elk blokje is anders.
 
Nogmaals, geen enkel blok is hetzelfde. Ook al heb je exact de zelfde setup.
En je tweede vraag heb ik ook al beantwoord in mijn vorige post.

Je kan het proberen maar het is geen garantie. Kan zomaar zijn dat die van jou veel slechter loopt met dezelfde onderdelen. Elk blokje is anders.
Excuses ik had je tweede deel van je bericht niet gezien. Bedankt voor je antwoord dan laat ik het bij mijn standaard vario en ga ik kijken hoe ik hem het beste af kan stellen.
 
Je kan een een multivar monteren maar verwacht er niet te veel van. Je gaat er in ieder geval niet harder door. Een beter toeren verloop is mogelijk maar dan moet je je afvragen of dat het geld waard is.
 
Back
Top