Malossi multivar zip iget

Jeff1230

New Member
Hoi, ik heb een piaggio zip iget die ik een klein beetje wil opvoeren maar dat ik geen wok kan krijgen. Hij loopt nu 47 op de teller en dat vind ik gewoon echt te langzaam, ik wil hem het liefst gewoon 55 op de teller laten lopen. Nu heb ik gebeld naar 2 verschillende bedrijven om te vragen of zij iets voor me konden doen maar dit scheen moeilijk te zijn omdat het een injectie is en ze gewoon niet weten hoe deze reageert. Ik heb nu thuis online gekeken en daar kom ik de hele tijd uit op de malossi multivar (de twee bedrijven hadden het daar ook al wel over), alleen omdat zij zeiden dat ze niet wisten hoe de scooter reageert, twijfel ik of het wel zal werken als ik deze erop monteer. Ik heb wel al 7,5g rolletjes erin daar schijnt ie goed mee te lopen en uit te komen op 55 km/h in combinatie met de malossi multivar. Kan iemand mij misschien vertellen of het gaat werken als ik deze erop monteer of heeft iemand tips?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf een 2takt runner en de top is met 5-10km verbeterd en trekkracht ook, maar t blijft gwn proberen geen idee hoe t met 4 takt zit, zou gwn proberen het is nooit dat het meer dan 10 km verschil is
 
Back
Top