Edvin

New Member
Hallo beste mensen,

Ik heb een vraag over de malossi multivar kit.

MIJN VRAAG:
- Heeft het zin om een malossi variokit te monteren onder een PIAGGIO FLY SNOR 4 TAKT die +/- 35 km/u gaat? De scooter is compleet standaard met originele CDI.


REDEN VAN AANSCHAF:
- Om de scooter beter te laten accelereren en rijden.

ONDERDELEN BIJ MALOSSI VARIOKIT:
- Malossi vario
- Witte drukveer

- Rollen van 6,5 gram (ik heb begrepen dat dit rollen rond de 10 gram moet gebruiken om de snorfiets goed te laten lopen, dus geen over toeren etc.)
!GRAAG HIER OOK EEN MENING OVER INDIEN DIT NIET WAAR IS!

LINK naar malossi vario:
https://www.zandri.nl/vespa-piaggio...o4LRcsccgx82naiuAzs_33G589xna0ehoC5TAQAvD_BwE

Bedankt!

Groeten,
Edvin
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je wel een beetje winst kan krijgen, maar verwacht geen gouden bergen.. De originele piaggio vario is eigenlijk al heel goed.

Kan je wel een advies geven om de originele vario hoekjes te vervangen voor de originele van polini.. Dan ben je meteen af van alle interne irritante klapper geluiden van je originele vario.

Ook vind ik persoonlijk dat de originele piaggio drukveer wat aan de zware kant is voor die 50cc cilinder waar amper vermogen uit komt..

Denk dat je goedkoper winst kan behalen door de setup beter af te stellen..

Ik heb zelf ook een fly maar dan in een brom model.

Die van mij heeft een koppeling die niet veel toeren maakt bij het wegrijden en ook lijkt mij de drukveer te strak te zijn.
Volgens informatie zou die 30% zijn.. Ik ga zelf een witte veer van malossi kopen en een polini die 1 trap lichter is dan de originele.
De koppeling vervang ik voor een rms sport.
 
Back
Top