This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

malossi multivar sport monteren

toto844

Well-Known Member
Hey ik heb deze namiddag een multivar sport vario gaan halen. Nu zit er zo'n dikke ring bij de vario, maar waar moet die tussen ik snap niets van die kuthandleiding. Ze hebben er echt een rommelzooitje van gemaakt. Heeft mss iemand fotos van hoe ik die vario moet monteren, want de ene zegt zo de andere zo ik weet het niet meer.

Last edited:
dit verhaaltje leest niet zo makkelijk, leestekens zouden wel handig zijn.
En ik zou niet weten waar een ring zou moeten, ik weet alleen dat er meestal een glijdebus word meegeleverd

Suc6

Cobus said:
dit verhaaltje leest niet zo makkelijk, leestekens zouden wel handig zijn.
En ik zou niet weten waar een ring zou moeten, ik weet alleen dat er meestal een glijdebus word meegeleverd

Suc6

Ja glijdebus zit erbij maar dat is niet het probleem, er zit zo'n dikke ring bij en ik zou niet weten waar je die moet steken, als iemand dat zou weten of iemand foto's heeft, mag hij ze altijd hier effe poste.

toto844 said:
Ja glijdebus zit erbij maar dat is niet het probleem, er zit zo'n dikke ring bij en ik zou niet weten waar je die moet steken, als iemand dat zou weten of iemand foto's heeft, mag hij ze altijd hier effe poste.

plastic ring?
kreeg ik ook erbij is varioring denk ik, niet nodig dus:0

1337_Fox said:
bedoel je hier nou mee een "2 mm" ring die bijgeleverd is? die plaats je tussen je gradenplaat en elek. starter.... als ik het goed heb ^^

- Xander

Nee er was geen 2 mm dikke ring bijgeleverd maar heb nu daarjuist de vario gemonteerd, met de bijgeleverde rollen, maar die zijn volgens mij rond de 7.0 gram wat raden jullie mij nu aan rond hoeveel gram moet ik ongeveer zitten 5.0. Drukveer en trekveren moet ik morgen nog even doen maar loopt al aardig, en btw die dikke ring die er bijgeleverd was moest er niet in bedankt voor jullie reacties.

Last edited: