Malossi multivar en luchtfilterslang

Noah.0164

New Member
Ik heb vandaag mijn malossi multivar gemonteerd en een malossi luchtfilter slang. Ik heb een Vespa 4t 3v 50cc die ik rdw wil om keuren. Hij liep eerst 38 op de teller maar na het monteren van de malossi multivar en de luchtfilter slang loopt hij niet harder dan 30 op de teller. Iemand die mij hiermee kan helpen ?
 
Advertisement - register to remove this

Simsa waar moet ik naar kijken dan? Ik zou zelf geen idee hebben waarop die begrenst is. Ik merk dat die zoveel sneller kan maar dat inderdaad iets hem begrenst
 
Multivar en ruimere aanzuigbuis zijn op zich goede elementen, maar wanneer je de ECU niet aanpast, gooien ze, vooral de aanzuigbuis, de afstelling goed in de war. Dus ergens is het wel logisch dat ie minder presteert.
C-Row vraagt naar het bouwjaar. Want een snelle ECU voor een Euro 4 scooter is heel anders dan die voor een Euro 5. (bij Vespa en Zip)
Dus wanneer je echt vooruit wilt kom je niet om een andere ECU heen. Zelfs een brom ECU is al een verbetering....
 
hij is uit het bouwjaar 2018. En is een malossi ecu een optie?
Multivar en ruimere aanzuigbuis zijn op zich goede elementen, maar wanneer je de ECU niet aanpast, gooien ze, vooral de aanzuigbuis, de afstelling goed in de war. Dus ergens is het wel logisch dat ie minder presteert.
C-Row vraagt naar het bouwjaar. Want een snelle ECU voor een Euro 4 scooter is heel anders dan die voor een Euro 5. (bij Vespa en Zip)
Dus wanneer je echt vooruit wilt kom je niet om een andere ECU heen. Zelfs een brom ECU is al een verbetering....
En je hebt een snor overbrenging achter je koppeling zitten.
Wat is de beste overbrenging om hem dan harder te laten lopen?
 
Een andere overbrenging/vertanding heb je echt niet nodig, dat is pas nodig voor ene 80cc.
Kost alleen maar geld. Je hebt inderdaad een andere ECU nodig.
Er zijn er veel op de markt, ik kan niet in jou portemonnee kijken, maar die van Malossi zijn inderdaad goed.
 
2018 = euro4.. ja dan zit je vast aan een andere ECU (is het nog een wonder dat hij voordat je begon te veranderen zo hard liep!)
 
Back
Top