ik snap echt niet wat jij met zo'n cilinder doet hoor..
je snapt er echt niks van , dus logisch dat de boel kapot loopt..
de spanningsregelaar heeft overigens niks met het lopen van de scooter te maken.
je moet iig je blok uit elkaar halen , aangezien er sowieso stukjes zuiger etc. nog in het blok zitten ,dit zal ook de reden zijn waarom de boel steeds kapot loopt.
in 1 woord zonde , dit had niet gehoeven als je de scooter had LATEN klaarmaken en ook een normale cilinder had gekozen..
ik geloof dat Melf ook dagelijks met die meuk bezig is vriend
en wat die zegt klopt gewoon
beter doe je die cilinder weg en ga je een normale straat cilinder kopen..
dit is geen dagelijkse 50cc cilinder ofzo
dit jankt echt wel toeren ..
en dient daarbij natuurlijk ook goed afgesteld te worden..
dat je met korte en lange bougie rijd geeft denk ik al aan hoeveel kennis je hebt van de cilinder
sorry voor offence maar neem het op als een praatje dat jou misschien geld gaat besparenals je beetje verstandig bent
Mijn ervaringen met dr50 zijn zeer goed. Die cilinders gaan mits goed ingereden 15.000 tot 20.000km mee zeggen ze !!
ik zou gewoon voor de dr50 gaan die is ook nog eens veel goedkoper dan een standaard cilinder. En het verschil met standaard en dr is gewoon dat dr iets harder optrekt en ietsjes op de top doet!
later
Mijn ervaringen met dr50 zijn zeer goed. Die cilinders gaan mits goed ingereden 15.000 tot 20.000km mee zeggen ze !!
ik zou gewoon voor de dr50 gaan die is ook nog eens veel goedkoper dan een standaard cilinder. En het verschil met standaard en dr is gewoon dat dr iets harder optrekt en ietsjes op de top doet!
later
Conclusie, het was een cilinder die niet geschikt was voor straatgebruik.
Nog een klein vraagje,
wat presteerd een malossi mhr team uitlaat op een dr cilinder?
Iemand ervaring met top/optrekken ?
Alvast heel erg bedankt.
-xplained