Ahmad.183)4790 New Member Sunday at 13:42 #21 Oké is goed ik ga zo dat filmpje sturen Post automatically merged: Sunday at 13:53 Zou het ook misschien helpen om mijn ontsteking te vervroegen Last edited: Sunday at 14:13
Oké is goed ik ga zo dat filmpje sturen Post automatically merged: Sunday at 13:53 Zou het ook misschien helpen om mijn ontsteking te vervroegen
Charlie Charlie Sunday at 14:52 #22 Ahmad.183)4790 said: Oké is goed ik ga zo dat filmpje sturen Post automatically merged: Sunday at 13:53 Zou het ook misschien helpen om mijn ontsteking te vervroegen Click to expand... Je zou er baat bij kunnen hebben, maar zonder zou een orginele gewoon goed moeten lopen.
Ahmad.183)4790 said: Oké is goed ik ga zo dat filmpje sturen Post automatically merged: Sunday at 13:53 Zou het ook misschien helpen om mijn ontsteking te vervroegen Click to expand... Je zou er baat bij kunnen hebben, maar zonder zou een orginele gewoon goed moeten lopen.
bartj HousePaus Yesterday at 00:07 #23 Ahmad.183)4790 said: Oké is goed ik ga zo dat filmpje sturen Post automatically merged: Sunday at 13:53 Zou het ook misschien helpen om mijn ontsteking te vervroegen Click to expand... Heeft misschien wel wat nut maar zou eerst eens uitzoeken waarom die zo verschrikkelijk raar klinkt. Of ben ik de enige die dat is opgevallen. Trek eens een nieuwe massakabel vanaf je carterkap naar een plek op je frame die je kaal hebt geschuurd.
Ahmad.183)4790 said: Oké is goed ik ga zo dat filmpje sturen Post automatically merged: Sunday at 13:53 Zou het ook misschien helpen om mijn ontsteking te vervroegen Click to expand... Heeft misschien wel wat nut maar zou eerst eens uitzoeken waarom die zo verschrikkelijk raar klinkt. Of ben ik de enige die dat is opgevallen. Trek eens een nieuwe massakabel vanaf je carterkap naar een plek op je frame die je kaal hebt geschuurd.