Malossi MHR Replica

richard

Well-Known Member
Hoe hard loopt een Honda X8R-X met een 70cc Malossi MHR Replica en standaard uitlaat???
Wat is de beste snelle uitlaat voor deze cilinder voor een honda X8R-X en welke maat carb is hierbij aan te bevelen??? Hoe hard loopt dit ongeveer inclusief snelle uitlaat en grotere carb.(Met hoogstens 9500 tpm)
Als ik die MHR replica misschien aanschaf zal ik wel kijken of hij bij een bepaalde snelheid gaat stotteren vanwege begrensde ontsteking.
 
Advertisement - register to remove this

ow jij gaat "wel es even kijken"
nou beste vent.. geloof maar gewoon dat het zo is.. en dat heett nix met je snelheid te maken.

mhr replica is de beste 70 cc te koop voor de honda.. neem daarop een polini funky. of beter nog een hrr.
stop der een minimaal 17.5 beter een 19 mm carbu op en een zwaardere vertanding.. rudeboy(daan)kan wel vertellen wat het beste is met die setup.
mzzls henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
getunde standaardcilinder,nrx, 17.5 dell,polini vario,polinisnaar,polini airspeed,polini 14/49, polini menbraan,70cc besteld
 
richard: Tip: koop een 19mm carbu. Frees je spruitstuk uit en zet er een hrr uitlaat onder. Heb je trouwens al een andere vertanding? Wel nodig! Andere vario is ook nodig! Rudeboy is zeer te spreken over de hebo vario. Ik heb er geen ervaring mee, wel met een malossi vario. Een maat heb er een onder en is er ook wel tevreden over. Trekt gelijkmatig op en gaat in een keer door naar z'n top.

Greetz

------------------
Honda X8R-s, Giannelli NR-X, Malossi CDI-unit, std. rollen
 
Is er geen spruitstuk leverbaar voor een 19mm carb voor een Honda X8R??
Op scootparts staat voor een X8R een 21mm polini carb incl. spruitstuk,dus ik denk dat er voor een 19mm carb ook wel een spruitstuk te krijgen is!!!!!
Nadeel is alleen dat deze 21mm carb 400,- kost,wel erg duur!!

------------------
Honda X8R-X met malossi cdi en polini vertanding en standaard uitlaat+cilinder
 
neem gewoon een malossie giet man.. waarom een mhr replica.. dies echt niet sneller ofzow..
beetje sneller bij het stoplicht dan misschien..

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polinisnaar,polini airspeed,polini 15/49, polini menbraan,70cc besteld
 
nou echt te bruut.. als je nooit een 70cc hebt gereden ist ff schrikken van de power..

echt aan te raden.. link voor de cops dat wel

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polinisnaar,polini airspeed,polini 15/49, polini menbraan,70cc besteld
 
hej speedfreak , mag ik jou afstelling enzo wel even weten?, zit er zelf nog al mee te kloten en kom er niet echt meer uit
frown.gif


en hoe hard loopt hij , of ben je nog aan het inrijden ?
 
Heej Speedfreak, wanneer komt de HRR uitlaat?

Ik kan binnenkort gelukkig weer rijden
smile.gif

Krijg naar verwachting vrijdag wat kappen enzo binnen
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif


Oh ja, misschien moet je bij profile "70cc besteld" ff weghalen
wink.gif



------------------
Honda X8R-s, Giannelli NR-X, Malossi CDI-unit, std. rollen

[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 31 January 2001).]
 
Eej Henk als ik het van de coppers weet dat ze gaan controleren waarschuw ik wel ff want ik weet ut meestal al een tijdje van te voren hehehe.. (maar niet altijd jammer genoeg want soms is het gewoon een opwelling van de k*t wouten!!)
 
heej keruls..
het volgende.. ben aan het inrijden..trekt ans een halve zool.. nog ff afstellen..
rij nou met een 94 en filter is heel ver opgeboord maar de sproeier is veel ste groot, 90 komt meer in de buurt.
ehmm dan de rollen... heb nu 5.7 gaat redelijk.. maar nog inrijden en niet echt veel op gelet.. maar ik denk lichter..
drukveer een rode betella.
trekveertjes nrx.. maar er gaan denk ik gouden polini veertjes in..
daan: te bruut voor je joh.. gaskabel weer ok? kut van je kappen, mooi dat je nieuwe hebt!!!!

euh eric.. dat zou heel te bruut zijn.. me begrenzer doet namelijk kut met dit koude weer en is ff uitgeschakeld..
graag op de hoogte gehouden over de controles!
gsm..0610371282.. die van jou?
greets henk..

ps die 70 trekt met die 15/49 echt zeer stevig!
en een top van (schat ik) 90-95 is niet verkeerd vind ik!
laturs
 
speedfreak 90 te groot ?
ik reed altijd met 110, maarja ik weet niet hoor, die van mij rijd ook kut , zal ik ook wel eens proberen.
hoeveel %is die betella drukveer?
en idd honda met 70 giet trekt echt heel hard op
smile.gif
 
me voorvork is ook voor de 2de keer krom
frown.gif

linker achter zijkap, linker voor zijkap ,linker achterknipperlicht glas, dat binnen scherm onder stuur waar dat contactslot in zit
Dat was het als het meezit heb ik zaterdag kappen en voorvork , kan ik volgende week weer rijden.
 
Back
Top