D DBP Well-Known Member 19 September 2004 #1 hey, ik zat net op scootertuning.net te kijken bij pics van intermot 2004 en daar stonden foto's van nieuwe malossi producten weet iemand misschien al hoe en wat vooral over de carb en de 2 cilinders met losse binnenkop? Groeten
hey, ik zat net op scootertuning.net te kijken bij pics van intermot 2004 en daar stonden foto's van nieuwe malossi producten weet iemand misschien al hoe en wat vooral over de carb en de 2 cilinders met losse binnenkop? Groeten
Patje@sf .:SPEEDfight 2:. 20 September 2004 #2 In scooters algemeen staat een forum over intermot. Ik denk dat je beter daar ff tussen kunt kijken of je vraag stellen. Upvote 0 Downvote
In scooters algemeen staat een forum over intermot. Ik denk dat je beter daar ff tussen kunt kijken of je vraag stellen.
Made in AJ Fobia Vulcar Speed 21 September 2004 #4 die cilinders en krukassen van de foto's waren volgens mij van AM6 de nieuwe 50 cc MHR cilinder en een RHQ as. Upvote 0 Downvote
die cilinders en krukassen van de foto's waren volgens mij van AM6 de nieuwe 50 cc MHR cilinder en een RHQ as.