Malossi ecu resetten?

thijsjuh04

New Member
Ik heb laatst een malossi ecu en multivar gehaald voor mijn sprint 2019 4t 3v iget. Een vriend van mij heeft precies dezelfde setup maar die reageert vele male agressiever dan die van mij. Toen vroeg ik mij af of ik de ecu wel goed heb ingeleerd en of ik deze ook kan resetten.
Dus bij deze de vraag, kun je de malossi injtronic resetten?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Thijs, ik denk dat je toch beter alle posts kunt lezen/bekijken.
Post #3 van @it's_A_Lex bijvoorbeeld.
Die heb ik inderdaad gekeken, alleen het probleem was dat ik hem al had ingeleerd en hem daarna wou resetten omdat ik dacht dat dit niet goed gebeurd was. Ben naar de monteur geweest en die had me verteld dat er een verstopping in mijn katalysator zit, vandaar dat ie zo slecht trekt. Hebben de uitlaat een paar slagen los gedraaid en toen liep die al een stuk beter. Dus wordt waarschijnlijk een nieuwe uitlaat er op zetten. Toch bedankt voor de tips. :)
 
katalysator
heb je een e5 dan? vraag me af waar je je malossi ecu heb gekocht dan doe mij maar ook eentje hahahaha.
zou me vreemd lijken dat het echt door je uitlaat komt, heb je je ecu goed ingeleerd gewoon? anders ff orginele monteren die inleren en weer terug naar malossi om ff verkeerd ingeleerd uittesluiten, heb je trouwens ook je rollen enz enz afgesteld?
 
hebben de e4 modellen geen katalysator?
heb je een e5 dan? vraag me af waar je je malossi ecu heb gekocht dan doe mij maar ook eentje hahahaha.
zou me vreemd lijken dat het echt door je uitlaat komt, heb je je ecu goed ingeleerd gewoon? anders ff orginele monteren die inleren en weer terug naar malossi om ff verkeerd ingeleerd uittesluiten, heb je trouwens ook je rollen enz enz afgesteld?
 
Zo'n uitlaat kost nieuw bijna 500 euro, maak er een accuboor met een bitje en een dop van en dan kan je al helemaal lekker bijverdienen. En dat is dan zelfs nog de e4 uitlaat, die dus nog geneens een kat heeft
 
Back
Top