Malossi ECU + power commander

vilf

Member
Ik heb momenteel
- Malossi Multivar ( witte drukveer is niet gemonteer, ik hoor verschillende meningen erover)
- Malossi 7,5g
- Power Commander
- ECU Begrenzer.nl

Ik rij momenteel met een warme motor zonder wind mee rond de 51/52

Ik vroeg me af hoeveel effect de Malossi ECU op mijn top heeft, en is het verstandig om de witte drukveer te monteren met de malossi ecu?
 
Advertisement - register to remove this

Of je de drukveer wel of niet moet gebruiken kunnen wij je niet vertellen.

Met de malossi ecu trekt hij misschien een heel klein beetje beter op en je top wordt 60 a 65. Bedenk dan wel dat je door de korte vertanding op je top dan 10k toeren draait en het niet verstandig is langer dan een minuutje zo te rijden. Zelf doe ik het hooguit maar 10 seconden ofzo omdat het me niet heel geweldig lijkt voor het blok.
 
Of je de drukveer wel of niet moet gebruiken kunnen wij je niet vertellen.

Met de malossi ecu trekt hij misschien een heel klein beetje beter op en je top wordt 60 a 65. Bedenk dan wel dat je door de korte vertanding op je top dan 10k toeren draait en het niet verstandig is langer dan een minuutje zo te rijden. Zelf doe ik het hooguit maar 10 seconden ofzo omdat het me niet heel geweldig lijkt voor het blok.
Ah oke, dankje!
 
Ik heb momenteel
- Malossi Multivar ( witte drukveer is niet gemonteer, ik hoor verschillende meningen erover)
- Malossi 7,5g
- Power Commander
- ECU Begrenzer.nl

Ik rij momenteel met een warme motor zonder wind mee rond de 51/52

Ik vroeg me af hoeveel effect de Malossi ECU op mijn top heeft, en is het verstandig om de witte drukveer te monteren met de malossi ecu?

Alsof wij moeten raden welke scooter je hebt. Kan je op ze minst erbij vermelden.
 
Back
Top