Malossi ECU in zip 4t

J12346789

New Member
Hallo scooterforum,

Ik ben nieuw dus vergeef me alsjeblieft als ik iets doms zeg, maar ik heb 2 vragen over de malossi ECU.
Ik heb een zip (helemaal origineel) uit 2020 met nu 450 km op de teller, ik heb er nog niks aan gedaan, maar ik wil na de eerste beurt de malossi ECU monteren.

ik had hier 2 vragen over die ik op het internet niet kan vinden.

1 is alleen de Malossi ecu en voor de rest originele setup genoeg om hem naar rond de 55 (op de teller) te krijgen of moet ik nog meer veranderen, rollen bijv.
2 kan ik als de malossi ecu gemonteerd is daarna weer de originele ecu monteren zonder problemen? of past het hele systeem aan aan die nieuwe ecu.

Mvg.
 
Advertisement - register to remove this

Als je met een malossi ECU gaat rijden gaat je scooter wel sneller ja tot waar die nog meer begrensd is. Maar als je voor de rest alles standaard houdt is dat weer niet goed voor je blok. Kijk eens op VolGas met Joey op YT. Daar zie je wat ie heeft aangepast met een malossi ECU etc..

En ja, als je daarna weer de standaard ECU monteert, is alles weer standaard.
 
Als je met een malossi ECU gaat rijden gaat je scooter wel sneller ja tot waar die nog meer begrensd is. Maar als je voor de rest alles standaard houdt is dat weer niet goed voor je blok. Kijk eens op VolGas met Joey op YT. Daar zie je wat ie heeft aangepast met een malossi ECU etc..

En ja, als je daarna weer de standaard ECU monteert, is alles weer standaard.

Dus denk je dat ik dan beter als eerst een multivar en drukveer van malossi kan doen ipv van de ecu?
 
Heb dezelfde zip iGet (2018) heb een Malossi Ecu verder standaard. Oude ECU ook ooit terug erop gezet, geen probleem kan gewoon.

Met Malossi Ecu: windstil 54 km/u wind tegen 50 km/u wind mee 59 km/u
 
Heb dezelfde zip iGet (2018) heb een Malossi Ecu verder standaard. Oude ECU ook ooit terug erop gezet, geen probleem kan gewoon.

Met Malossi Ecu: windstil 54 km/u wind tegen 50 km/u wind mee 59 km/u

trekt hij ook significant harder op dan met de malossi ECU? nog iets wat ik me afvroeg.
 
Heb je een snor- of bromfiets? Bij een snorfiets moet je even een onbegrensde variobus monteren. (Deze 'varioring' is niet aanwezig bij een bromfiets IGET, toch?)
 
Back
Top