Malossi aanzuigbuis voor zip iget e4

Willem1

New Member
Hallo, ik wil graag mijn scooter nog harder laten lopen en heb gelezen dat een malossi luchtfilterslang hierbij helpt. Nou ben ik aan het zoeken en zie ik alleen maar vespa slangen, kan een vespa luchtfilterslang ook op mijn zip iget e4? Omdat het toch hetzelfde blok is?
 
Advertisement - register to remove this

Moet gewoon passen ja.

Winkel van joey schaar is de buis prima te vinden.
Ja ik had al gezien op zijn website dat de buis voor een zip 60 euro was en een buis voor een vespa sprint 15-20 euro was dus vandaar mijn vraag, maar prima dan weet ik dat en bestel ik gwn een vespa buis
 
Ja ik had al gezien op zijn website dat de buis voor een zip 60 euro was en een buis voor een vespa sprint 15-20 euro was dus vandaar mijn vraag, maar prima dan weet ik dat en bestel ik gwn een vespa buis
die buis heeft letterlijk geen zin, je zou je ECU moeten vervangen.

mij is zelfs aangeraden, bij monteren van de Malossi ECU, Malossi buis niet te monteren

heb ik ook niet gedaan en heb niks qua vermogen verlies meegemaakt. lekker zo houden en een andere ecu halen.

Malossi ignitronic is het snelst.
 
die buis heeft letterlijk geen zin, je zou je ECU moeten vervangen.

mij is zelfs aangeraden, bij monteren van de Malossi ECU, Malossi buis niet te monteren

heb ik ook niet gedaan en heb niks qua vermogen verlies meegemaakt. lekker zo houden en een andere ecu halen.

Malossi ignitronic is het snelst.
Heb al power commander hahaha, dus hij is al ontgrensd
 
Vreemd dit,
Ik zie ze allemaal voor een Vespa voor die prijs was je al zei,
Voor een Zip zie ik die Malossi luchtslang nergens staan behalve bij Joeyschaar...

Of is het echt gewoon dat die van een Vespa echt gewoon ook op een Zip past? En dat hij dat extra zodat hij er aan kan verdienen.
Ik zie soms gewoon Vespa/Piaggio staan en dan kijk je die beschrijving en staat er alleen Vespa.

Voorbeeld:

Op de site van Joeyschaar staat er ook: Alleen geschikt voor de 25km Zips!

 
Last edited:
Vreemd dit,
Ik zie ze allemaal voor een Vespa voor die prijs was je al zei,
Voor een Zip zie ik die Malossi luchtslang nergens staan behalve bij Joeyschaar...

Of is het echt gewoon dat die van een Vespa echt gewoon ook op een Zip past? En dat hij dat extra zodat hij er aan kan verdienen.
Ik zie soms gewoon Vespa/Piaggio staan en dan kijk je die beschrijving en staat er alleen Vespa.

Voorbeeld:
Ja daarom, vindt het ook maar vreemd, maarja heb nog een andere winkel gemailed als die hetzelfde zegt dan doe ik het gewoon niet, dacht zon buisje is niet zo duur en mooi goedkoop opvoeren maar 60eu gaat me toch een beetje te ver
 
Ja daarom, vindt het ook maar vreemd, maarja heb nog een andere winkel gemailed als die hetzelfde zegt dan doe ik het gewoon niet, dacht zon buisje is niet zo duur en mooi goedkoop opvoeren maar 60eu gaat me toch een beetje te ver


Alleen die buis denk ik niet dat het veel helpt.


Denk eerder dat je vario + ECU +buis nodig hebt.
 
Hallo, ik wil graag mijn scooter nog harder laten lopen en heb gelezen dat een malossi luchtfilterslang hierbij helpt. Nou ben ik aan het zoeken en zie ik alleen maar vespa slangen, kan een vespa luchtfilterslang ook op mijn zip iget e4? Omdat het toch hetzelfde blok is?
Heb je toevallig iets gedaan met een luchtfilterbuis of laten zitten?
Ik zie bijv dat Fresh parts een buis verkoopt voor 25 voor e4, e5 zips.

Alleen ik vraag me af of ik de 59 top zou halen met mijn Brom ecu, malossi multivar met 7.5 gram rollen.
Ik zie bijv op yt, dat iemand een zip e4 brom ecu heeft met multivar 7.5 gr rollen en dan nog zo n buis. Die behaalt 60 top, weet niet alleen of het het waard is om een buis te halen van 25 euro. Er is geen enkele mogelijkheid op retour op zulke onderdelen.
 
Back
Top