Ja ik had al gezien op zijn website dat de buis voor een zip 60 euro was en een buis voor een vespa sprint 15-20 euro was dus vandaar mijn vraag, maar prima dan weet ik dat en bestel ik gwn een vespa buisMoet gewoon passen ja.
Winkel van joey schaar is de buis prima te vinden.
die buis heeft letterlijk geen zin, je zou je ECU moeten vervangen.Ja ik had al gezien op zijn website dat de buis voor een zip 60 euro was en een buis voor een vespa sprint 15-20 euro was dus vandaar mijn vraag, maar prima dan weet ik dat en bestel ik gwn een vespa buis
Heb al power commander hahaha, dus hij is al ontgrensddie buis heeft letterlijk geen zin, je zou je ECU moeten vervangen.
mij is zelfs aangeraden, bij monteren van de Malossi ECU, Malossi buis niet te monteren
heb ik ook niet gedaan en heb niks qua vermogen verlies meegemaakt. lekker zo houden en een andere ecu halen.
Malossi ignitronic is het snelst.
ahhhh, je kan het altijd proberen met die buis idd, heb je ook een malossi multivar?Heb al power commander hahaha, dus hij is al ontgrensd
Jaman daarom, joey schaar heeft net gemailed dat ik toch echt voor een zip moet hebben maar die is 60eu dus doe het maar niet denk ik, tenzij ik ergens anders goedkoper kan vinden…ahhhh, je kan het altijd proberen met die buis idd, heb je ook een malossi multivar?
Ja daarom, vindt het ook maar vreemd, maarja heb nog een andere winkel gemailed als die hetzelfde zegt dan doe ik het gewoon niet, dacht zon buisje is niet zo duur en mooi goedkoop opvoeren maar 60eu gaat me toch een beetje te verVreemd dit,
Ik zie ze allemaal voor een Vespa voor die prijs was je al zei,
Voor een Zip zie ik die Malossi luchtslang nergens staan behalve bij Joeyschaar...
Of is het echt gewoon dat die van een Vespa echt gewoon ook op een Zip past? En dat hij dat extra zodat hij er aan kan verdienen.
Ik zie soms gewoon Vespa/Piaggio staan en dan kijk je die beschrijving en staat er alleen Vespa.
Voorbeeld:
Malossi luchtfilterslang voor Vespa Sprint en Primavera | De Scooter Shop
Dikke luchtfilterslang van Malossi voor de Vespa Sprint en Primavera i-GET E4 en E5. Goedkoop en exclusief te bestellen bij De Scooter Shopscooterproducten.com
Ja daarom, vindt het ook maar vreemd, maarja heb nog een andere winkel gemailed als die hetzelfde zegt dan doe ik het gewoon niet, dacht zon buisje is niet zo duur en mooi goedkoop opvoeren maar 60eu gaat me toch een beetje te ver
Heb je toevallig iets gedaan met een luchtfilterbuis of laten zitten?Hallo, ik wil graag mijn scooter nog harder laten lopen en heb gelezen dat een malossi luchtfilterslang hierbij helpt. Nou ben ik aan het zoeken en zie ik alleen maar vespa slangen, kan een vespa luchtfilterslang ook op mijn zip iget e4? Omdat het toch hetzelfde blok is?