This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MALOSSI 72CC gietijzer, geen aanrader!!

Status
Not open for further replies.

DJ_ZEO

werkt in honda garage
hey voor iedereen die van plan is om van zijn 50 cc naar een 72 cc of wat dan ook over te stappen wel dees advies, ik werk vaak bij mijn vriend in zijn vader en grootvaders winkel van honda moto's en scooters en de grootvader is bekend, zoek maar een naar vandenborre hij liet 40 jaar gelede 50cc ducties 160 rijden. nu de vader zette vroeger al ook tunespullen op scooters maar is er paar jaar geldede mee gestopt zijn conclussie het is allemaal rommel niets beter dan orgineel wat klopt, alles is veel beter afgesteld wordt gedaan in jaren onderzoek terwijl jij het gewoon op gevoel doet doen zijn het op 0.001 van een mm wel werkt beter.
malossi, 72cc en andere motors worden afgeraden, de as van de zuiger komt vaak los en breken stukjes af en deze komen in je cil terecht niet echt iets wat je wil het niet slechte merk zullen we zo zegge is polini als je echt 100% een sterkere cilinder wil pak dan een polini als je niet 400 euro wilt uitgeven. maar als je niets van scooter s afweet en niet elke maand eens je blok erafhaalt om hem te onderhouden, laat het dan om te bewijzen, heb ik hier een 72 cc malossi gietijzer werd niet zo goed onderhouden en wel er blijft niets meer van de zuiger over en er lagen zelfs stukjes in de uitlaat.

de foto is redelijk groot kan je het zelf eens van dicht bij bekijken. 1028 op 700

http://www.freewebs.com/djzeo/malossi72gietijzer.htm

maak er dus zelf van op wat je moet gaan doen als je al een 72 heb steken!! verander je zuiger ook maar eens als hij wat versleten lijkt of vraag hier eens op de forum wat je moet doen.

heb je zelf ervaring met een cil post hier maar onder
 
-Je tekst is nauwlijks te lezen.
-Wat is het doel?
-Moet dit een `post hier je ervaring met een bep. merk cilinder` zijn ofzo?

Tinne..
 
maar de conclusie waarom men geen malossi moet kopen is dus....??? dat de levensduur niet lang genoeg is? dat weet iedereen dus dat is niets nieuws. maar heb je dit verhaal gebaseerd op scooters of schakels? ik vind het tog wel knap want met mijn stnd 49cc yamaha/minarelli horizontaal cilinder kon ik tog net niet zulke resultaten bereiken als wat ik nu berijk met mhr cross. mmm het kan aan mij liggen hoor maar ja wie ben ik he
 
Als je hem niet onderhoud gaat ie zowiezo niet zo lang mee lijkt me...? Btw. de cilidner zelf ziet er nog normaal uit...Als je een onderhoudsvrije scooter wil hou je hem toch standaard, zet je er toch geen 70cc op? DR zou nog kunnen...voorderest lijkt het me logisch dat eht onderhoud nodig heeft?
 
jah precies ik heb nog wel foto's van me manstons

meteen zeggen dat iedereen stnd moet rijden en dat hebo een kut merk is ??


ik snap nog steeds niet het doel van dit topic !

leg het me uit
 
Status
Not open for further replies.