Malossi 70 cc water gekoeld

Advertisement - register to remove this

Dan mag Easy-Parts wat beter Info geven
Thermische groep aluminium MHR TEAM pen 12 Ø 47.6 mm waterkoeling voor DERBI GP1 / GILERA DNA / Runner / Runner SP / PIAGGIO Extreme / NRG / NRG MC2 / NRG MC2`98 / NRG MC3 / NTT / Quartz / Zip SP / Zip SP 2001
 
wat is het verschil tussen de mhr replica en de mhr
Aardig wat vermogen, is het grootste en belangrijkste verschil
Post automatically merged:

M3111584 Mhr speed replica 6t piaggio past op std blok en 80 mm drijfstang.Timing is bijna net zo bruut als 7t.Geen idee of nog te koop is.Uit de doos 16-17 pk.View attachment 68380
Voor een 6t moeten je carters toch ook gewoon gekotterd worden, dan zijn ze niet standaard meer
 
@bartj
Als ik deze cilinder er op doe

Of weet je nog een andere cilinder van malossi die er nog een stap boven op zet die past op normale carters

Welke van de 2 kruk Assen raad je dsn aan ?
1 https://www.k-parts.nl/malossi-krukas-piaggio.html

Of
2 https://www.k-parts.nl/krukas-malossi-rhq-gilera-piaggio.html
 
Ligt er aan wat jij nou onder normale carters verstaat en onder standaard carters. Want

Want als je dan toch geld uit gaat geven aan een leuk snel Malossi blok doe het dan meteen zo het het beste werkt.

Trek je blok eronderuit en laat hem kotteren voor de cilinder die je kiest. Kost volgens mij niet zo gek veel, wij doen het zelf vandaar dat ik niet durf te zeggen wat een zaak er voor zou vragen.
Als je er een beetje vermogen uit wil.halen zul je dat nodig hebben. Anders gaat het vermogen over tijdje vervelen en moet je alsnog kotteren en een andere cilinder halen.
Krukas hoeft echt niet perse Malossi te zijn hoor, ik zweer er zelf.ook bij voor mn Malossi blokken maar als je een goedkopere kiest dan kun je daar het geld voor het kotteren vandaan halen. Dat zou ik doen in jou geval. Als je geld in overvloed hebt of genoeg onderdelen binnen handbereik hebt is het natuurlijk geheel aan jou.
 
Het goedkoopste nemen dus die met 80 mm drijfstang.Yasuni 16 eronder dan knalt ie aardig.Weet niet zeker of deze cilinder wel op std carter past.Die van mij die mhr team speed replica had losse kop en aangepast door malossi zelf en was toen nog goedkoper ook.
Ik wiL hem volledig malossi bouwen ook de uitlaat
 
Het goedkoopste nemen dus die met 80 mm drijfstang.Yasuni 16 eronder dan knalt ie aardig.Weet niet zeker of deze cilinder wel op std carter past.Die van mij die mhr team speed replica had losse kop en aangepast door malossi zelf en was toen nog goedkoper ook.

Malossi die zelf een replica heeft aangepast? Wie heeft je dat wijsgemaakt dan?
 
Ligt er aan wat jij nou onder normale carters verstaat en onder standaard carters. Want

Want als je dan toch geld uit gaat geven aan een leuk snel Malossi blok doe het dan meteen zo het het beste werkt.

Trek je blok eronderuit en laat hem kotteren voor de cilinder die je kiest. Kost volgens mij niet zo gek veel, wij doen het zelf vandaar dat ik niet durf te zeggen wat een zaak er voor zou vragen.
Als je er een beetje vermogen uit wil.halen zul je dat nodig hebben. Anders gaat het vermogen over tijdje vervelen en moet je alsnog kotteren en een andere cilinder halen.
Krukas hoeft echt niet perse Malossi te zijn hoor, ik zweer er zelf.ook bij voor mn Malossi blokken maar als je een goedkopere kiest dan kun je daar het geld voor het kotteren vandaan halen. Dat zou ik doen in jou geval. Als je geld in overvloed hebt of genoeg onderdelen binnen handbereik hebt is het natuurlijk geheel aan jou.
Welke malossi cilinder zal ik halen dan een 86 cc big bore lijkt me dan wel gelijk goed als ik dan toch al aan de gang ga dan gelijk goed
 
Zou me eerst maar eens een beetje meer verdiepen in wat alles is, wat er moet worden aangepast en wat je qua pk wil. Want een 86bigbore valt vies tegen voor wat je zou verwachten tegenover een 70cc mhr speed bijvoorbeeld. Beide kunnen ze op het normale Runner carter maar dat moet wel aangepast worden. En ook voor de 94cc Teata Rossa moet er het een en ander aan gedaan worden. Denk dat je je er flink op verkijkt wat er moet gebeuren. En misschien ook enigzins op de kosten. Want als je doel 20pk is dan is een speed 7t voldoende maar wil je richting de 30pk dan zul je een 94cc testa rossa nodig hebben maar dan is het blok ook ongeveer 2x zo duur
 
Zou me eerst maar eens een beetje meer verdiepen in wat alles is, wat er moet worden aangepast en wat je qua pk wil. Want een 86bigbore valt vies tegen voor wat je zou verwachten tegenover een 70cc mhr speed bijvoorbeeld. Beide kunnen ze op het normale Runner carter maar dat moet wel aangepast worden. En ook voor de 94cc Teata Rossa moet er het een en ander aan gedaan worden. Denk dat je je er flink op verkijkt wat er moet gebeuren. En misschien ook enigzins op de kosten. Want als je doel 20pk is dan is een speed 7t voldoende maar wil je richting de 30pk dan zul je een 94cc testa rossa nodig hebben maar dan is het blok ook ongeveer 2x zo duur
Die 94 cc hoef ik niet persee maar jij zeg als ik die 70 cc mhr haal gaat het snel vervelen zeg je dus ja als dat zo is dan denk ik Maar gelijk een big bore
 
Heb jij deze kit ooit geprobeerd?Lijkt mij niet dus dan weet jij ook niks van.
Ik heb meer cilinders van Malossi getest dan je denkt. En ik weet dat Malossi alleen de 7t en Testa Rossa zelf tuned.... waarom zou Malossi zelf een replica onder handen nemen? Maar als.jij het verkooppraatje wil geloven is dat jou keuze natuurlijk
 
Ben ongeveer een jaar of 17 bezig met scooters, snap alleen niet waarom Malossi een replica zou tunen.... Aangezien ze ook de originele versie hebben lijkt het me vrij onlogisch. Dat is voor mijn idee hetzelfde als een Mercedes C180 ombouwen tot een C63 AMG LOOKALIKE waar meer geld in word gestoken dan dat de aanschaf zou zijn van een originele AMG zijn
 
Back
Top