Doe eerst eens een foto van die uitlaat. Sommige types kunnen wel maar de meeste eigenlijk niet
Dacht dat die juist was voor 70cc hoogtoerige setupsZou toch echt niet te veel van dat ding verwachten. Leuk voor een originele 50 maar daar houd het wel op
Ben effe weg geweest. Vakantie werk alles druk. Maar dit is niks. Helemala neit voor hoogtourig. Pijpen zijn vooral goed voor Pia van Malossi maar van mina al minder.Bij de echt snelle pijp zit er volgens mij niet zo'n rare bocht in.
Zo word die helaas ook op.bijvoorbeeld maxiscoot aangeboden, en precies wat @WEBRacing al zegt kijk eens naar die rare bocht van jou uitlaat en een Team 06 bijvoorbeeld. Zo herken je een snelle of langzamere uitlaat eigenlijk meteen.Dacht dat die juist was voor 70cc hoogtoerige setups
Oke dankjewel voor de info dan haal ik een andere uitlaatAls jij wilt vlammen met die 70 streetrace moet je een city 16 halen. Als dat te duur is dan een R of pro replica mk2.
Oke dankjewel voor de info dan haal ik een andere uitlaat
C16 een goeie ?Zo word die helaas ook op.bijvoorbeeld maxiscoot aangeboden, en precies wat @WEBRacing al zegt kijk eens naar die rare bocht van jou uitlaat en een Team 06 bijvoorbeeld. Zo herken je een snelle of langzamere uitlaat eigenlijk meteen.
Nou denk ik dat je er met een streetrace misschien nog net mee.
weg kan komen om te monteren. Maar een Yasuni R of zelfs een Sito+ gaat al een verbetering zijn. Dus zolang je niet verwacht 100+ te gaan dan kan je het allicht proberen
Ja we gaan wel voor die 100 plusZo word die helaas ook op.bijvoorbeeld maxiscoot aangeboden, en precies wat @WEBRacing al zegt kijk eens naar die rare bocht van jou uitlaat en een Team 06 bijvoorbeeld. Zo herken je een snelle of langzamere uitlaat eigenlijk meteen.
Nou denk ik dat je er met een streetrace misschien nog net mee.
weg kan komen om te monteren. Maar een Yasuni R of zelfs een Sito+ gaat al een verbetering zijn. Dus zolang je niet verwacht 100+ te gaan dan kan je het allicht proberen
100+ met een streetrace is wel mogelijk maar zal op het randje zitten, voor zover ik weet redelijk vergelijkbaar met dr70 rpm van vroeger, een stap terug van de stage 6 sport.Oke dankjewel voor de info dan haal ik een andere uitlaat
Post automatically merged:
C16 een goeie ?
Post automatically merged:
Ja we gaan wel voor die 100 plus
en een stage 6 pro is weer aanzienlijk vlotter dan een streetrace, die doet het net aan prima op een c16 maar met een tragere cilinder ga je waarschijnlijk een hele krappe powerband hebben, ik zeg niet dat het bagger zal rijden maar ik denk persoonlijk niet dat een c16 veel meerwaarde zal geven op een yasuni r of gianelli shot.Een stage6 streetrace 70 is aanzienlijk vlotter dan een Dr70.
Voor de beeldvorming, ik rijd met streetrace 50, sito plus, 17.5, mhr team vario 100 echte kmh.
city 16 en carrera 16 verschillen niet superveel, de ene heeft alleen proppen en een iets andere bocht om je bokstandaard te kunnen behouden, ik heb beiden op minarelli gehad.Ik sprak over een city 16. Jij maakt er c16 van.
Scooter attack heeft met een 21mm en city 16 ruim 12pk behaald met de streetrace 70.
Met een Yasuni R is het bij 10 á 10.5pk klaar.
Is dat verschil echt zo groot? Natuurlijk is die bocht niet optimaal, maar ik zou zeggen dat een terugloop met een bocht, nog steeds wel wat beter is als een Sito of originele stijl.Maar een Yasuni R of zelfs een Sito+ gaat al een verbetering zijn. Dus zolang je niet verwacht 100+ te gaan dan kan je het allicht proberen
100+ met een streetrace is wel mogelijk maar zal op het randje zitten, voor zover ik weet redelijk vergelijkbaar met dr70 rpm van vroeger, een stap terug van de stage 6 sport.
Dat gezegd hebbende weet ik toevallig ook dat een c16 op mina wel van flink wat toeren houd dus je zult misschien niet veel verschil merken met een yasuni r (behalve dat je veel meer toeren draait om vrijwel dezelfde snelheid te halen)
Geen idee of ze nog te krijgen zijn maar een gianelli shot zou waarschijnlijk ideaal zijn voor deze cilinder.
Oke want laat se cillinder namelijk ook bewerkenen een stage 6 pro is weer aanzienlijk vlotter dan een streetrace, die doet het net aan prima op een c16 maar met een tragere cilinder ga je waarschijnlijk een hele krappe powerband hebben, ik zeg niet dat het bagger zal rijden maar ik denk persoonlijk niet dat een c16 veel meerwaarde zal geven op een yasuni r of gianelli shot.
neemt niet weg dat als je de cilinder een beetje kieteld met de dremel dat een c16 prima zou werken overigens hoor
Ja want heb nu op me andere aerox en 50cc met 17.5mm carb en yasuni r maar die yasuni r valt me nog wel tegencity 16 en carrera 16 verschillen niet superveel, de ene heeft alleen proppen en een iets andere bocht om je bokstandaard te kunnen behouden, ik heb beiden op minarelli gehad.
er staat volgens mij nog wel een top performance nardo in de minarelli marktplaats op dit forum, als ik het mij goed herinner is dat een mooie middenweg tussen de yasuni r en c16