F Fanfaronade New Member 26 September 2024 #1 Heb een malaguti xt Setup p2k 50 cc aluminium cillinder 16 mm caberateur 130 sproeier Gianeli enduro uitlaat nu wil het dat die nog niet helemaal lekker lopen wil moet met rijden met de choke spelen hoeveel groter moet ik dan ? Is een am6 blokje
Heb een malaguti xt Setup p2k 50 cc aluminium cillinder 16 mm caberateur 130 sproeier Gianeli enduro uitlaat nu wil het dat die nog niet helemaal lekker lopen wil moet met rijden met de choke spelen hoeveel groter moet ik dan ? Is een am6 blokje
Julian05SB Member 26 September 2024 #2 Fanfaronade said: Heb een malaguti xt Setup p2k 50 cc aluminium cillinder 16 mm caberateur 130 sproeier Gianeli enduro uitlaat nu wil het dat die nog niet helemaal lekker lopen wil moet met rijden met de choke spelen hoeveel groter moet ik dan ? Is een am6 blokje Click to expand... Sproeier 130 klinkt erg groot, en als je dan ook nog met de choke open moet rijden denk ik niet dat dat goed zit met een 50cc. Heb je gecheckt op valse lucht? Upvote 0 Downvote
Fanfaronade said: Heb een malaguti xt Setup p2k 50 cc aluminium cillinder 16 mm caberateur 130 sproeier Gianeli enduro uitlaat nu wil het dat die nog niet helemaal lekker lopen wil moet met rijden met de choke spelen hoeveel groter moet ik dan ? Is een am6 blokje Click to expand... Sproeier 130 klinkt erg groot, en als je dan ook nog met de choke open moet rijden denk ik niet dat dat goed zit met een 50cc. Heb je gecheckt op valse lucht?