Malaguti Vision!

SanderB

Well-Known Member
Zie hier het project van een monteur op mn werk, een kruising tussen een Honda Vision en een Malaguti Phantom.
Resultaat: Malaguti Vision met een Minarelli Horizontaal LC blok met schijfrem achter
smile.gif


MVC-003S.JPG

MVC-004S.JPG

MVC-005S.JPG

MVC-006S.JPG

MVC-007S.JPG

MVC-008S.JPG

MVC-009S.JPG


PS. Hij is nog niet helemaal af, dus vraag niet hoe 'ie rijdt enzo
smile.gif



[This message has been edited by Ogre (edited 07 May 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Iedereen snap natuurlijk toch wel dat het hierbij niet om de looks gaat he!?!?!?!
En volgens mij kan dat din gbest leuk wordne als je er ook nog een swat snel spul oplegt.
 
Ik weet niet wat 'ie nog met het blok van plan is, maar die gozer kan echt alles in elkaar bakken...
Hij heeft thuis ook nog een cross-Vision staan (origineel carter), met een Gilardoni 70 tuned, Leovinci (W?)zonder schot, Mikuni 24mm vlakschuif carburateur, Twin air filter, cross-stuur, speedgas, verstevigd frame en crossbanden.
Echt een vet ding
smile.gif
 
Ik vind hem ook niet al te mooi, maar dat was denk ik ook niet de bedoeling van die gozer maar ff offtopic : Ogre heb je het nog gevraagd op je werk van die sticker????

mzzzzl Raymon
 
Phantoms zijn gewoon zwaar gave dingen, echt hele mooie scooters... Een Vision is (samen met de Mint, en andere zooi) het lelijkste dat er op scootergebied te vinden is...

Als een Minarelli-blok kon huilen, was hij nu begonnen
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Raymon_K:
Ik vind hem ook niet al te mooi, maar dat was denk ik ook niet de bedoeling van die gozer maar ff offtopic : Ogre heb je het nog gevraagd op je werk van die sticker????

mzzzzl Raymon

Uhm nee, ben nog niet op mn werk geweest omdat ik het nogal druk heb met school... Examens zijn eigenlijk alweer begonnen voor mij.
Je kunt het beste even opbellen en vragen of ze het op kunnen sturen ofzo.
We zijn toch bezig met een online-shop, dus kunnen we alvast "oefenen"
smile.gif
 
Kut man, dan heb je dus als ik het goed begrijp voor trommel en achter schijf. Lekker handig hoor! PS nix over vision he(geintje)! (zie signature)

------------------
Honda Vision, 70cc Eurokit Aluminium Cilinder, Leovince SP3 uitlaat, Top Racing variateur, Powerfilter, 6,3 gr. rollen :-(((
 
Als mn Runner af is koop ik misschien ook een Vision of zoiets voor erbij, tis iets te link om met die Runner elke dag naar school te gaan ben ik bang
smile.gif


------------------
Peugeot Speedfight2LC origineel | Gilera Runner met binnenkort MHR Team70, Yamashi kruk, DO 22mm carb, Overrange & Jollymoto uitlaat
 
Back
Top