Ties Cornholio 2 September 2001 #21 Originally posted by DanceTrend Zo'n Tecno maakt nie zo veel lawaai he Maar nu je het zegt, ik zal erover nadenken... Click to expand... Mja, een dude van dit forum zou m'n Metal kopen maar had geen geld en ik hebbem paar dagen terug nog gemaild, maar hoor er nix van.... naja, xie wel Als jij em koopt wilk em ddr ook nog wel een x onder pleuren ofso...
Originally posted by DanceTrend Zo'n Tecno maakt nie zo veel lawaai he Maar nu je het zegt, ik zal erover nadenken... Click to expand... Mja, een dude van dit forum zou m'n Metal kopen maar had geen geld en ik hebbem paar dagen terug nog gemaild, maar hoor er nix van.... naja, xie wel Als jij em koopt wilk em ddr ook nog wel een x onder pleuren ofso...
D DanceTrend ]»['SPC']«[ 2 September 2001 #22 Originally posted by NastroAzzuro Als jij em koopt wilk em ddr ook nog wel een x onder pleuren ofso... Click to expand... Koel. :#
Originally posted by NastroAzzuro Als jij em koopt wilk em ddr ook nog wel een x onder pleuren ofso... Click to expand... Koel. :#