This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malaguti Phantom te koop!

Status
Not open for further replies.

docta-ex

Wrede Member
Malaguti phantom AC uit 98

parelmoer blauw gespoten
in goede staat
met yasuni uitlaat
+ standaart uitlaat krijg je erbij
+ helm
+ groot slot
+ verzekering tot mei 2002
rijd ongeveer 85/90
voor meer fotos email maar!
3 weken terug nieuwe achterband.
kan ook weer standaart gemaakt worden ( 70 )
 
Originally posted by DanceTrend
Verkoop de je Originele uitlaat ook los?
Zoja, waar woon je?

Aarz! je gaat toch geen std uitlaat kopen? Haal liever een fatsoenlijke uitlaat en flikker die Tecno meteen in de prullenbak...
 
Originally posted by NastroAzzuro


Aarz! je gaat toch geen std uitlaat kopen? Haal liever een fatsoenlijke uitlaat en flikker die Tecno meteen in de prullenbak...

Nou wil ik niet vervelend doen, maar mijn std phantom uitlaat doet het ERG goed onder mn dr50cc cilinder...normaal reed ik 70/75 met originele cilinder. Maar met de dr50 en de originele uitlaat haal ik makkelijk de 85/90....En JA ik weet het het klinkt ongeloofwaardig maar ik zal vandeweek wel een pic nemen van mn km teller als ik rond die snelheden zit...

ehmz...het klinkt als een n00b verhaaltje wat ik hier aan het vertellen ben
 

n00b? wimo das pas een n00b
 
Originally posted by NastroAzzuro


Aarz! je gaat toch geen std uitlaat kopen? Haal liever een fatsoenlijke uitlaat en flikker die Tecno meteen in de prullenbak...

Chill! :#

Als k niet zoveel in Groningen zou rijden zou k je advies opvolgen
 
Originally posted by DanceTrend


Chill! :#

Als k niet zoveel in Groningen zou rijden zou k je advies opvolgen

Ow en zo'n Tecno is niet opvallend? Kan je beter me Metal kopen En sowieso, maak je nou een x nieso druk over die pootlitie.... tond een x samen met SR-Fanatic in Groningen voor stoplicht te wachten, stond er een copcar naast ons.. dewd deed nix, terwijl die MK demper van SR-dewd niet echt meer aan het dempen was... maakte dus bswel een kloteherrie
 

Zo'n Tecno maakt nie zo veel lawaai he

Maar nu je het zegt, ik zal erover nadenken...
 
de cops in groningen zijn best wel niet echt actief op scooters.....
weet je waar ze pas irri zijn?? Leeuwarden....
 
Status
Not open for further replies.