Malaguti Phantom f12 2008

Niffer

New Member
Hallo mensen

Ik ben nu al een paar dagen bezig met het uit elkaar halen van mijn malaguti en het gaat bepaald niet soepel. Hij rijd goed dat is het probleem niet maar de kappen zitten erg lastig in elkaar en ik krijg ze er niet goed vanaf. Heeft iemand ervaring met dezelfde brommer en zou diegene mij hier tips over kunnen geven.

Het uit elkaar halen is niet noodzakelijk maar aangezien ik nu toch alle tijd heb leek het mij een goed idee om dit te gaan doen voor schoonmaak en het vervangen van mijn koplamp. Opvoeren wil ik later nog gaan doen maar dat is nu niet van toepassing.

Het probleem zit vooral bij het voetstuk wat ik er niet vanaf krijg wat ook de rest van het proces tegenhoud want als dit stuk eraf is gat de rest een stuk makkelijker.
 
Advertisement - register to remove this

ik ken die scooter niet (wel een mooi ding) ik had vroeger ook last dat ik het voetstuk er niet op kreeg het mag niet maar ik heb het middending er gewoon afgesneden met een stanley mes maar er afhalen meot je allemaal stukjes uit elkaar schuifen misschien is dat ook bij jouw ding.
 
ik ken die scooter niet (wel een mooi ding) ik had vroeger ook last dat ik het voetstuk er niet op kreeg het mag niet maar ik heb het middending er gewoon afgesneden met een stanley mes maar er afhalen meot je allemaal stukjes uit elkaar schuifen misschien is dat ook bij jouw ding.
Is misschien wel het beste ga het proberen !
 
Back
Top