This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malaguti Firefox kappen, onderdelen t.k.a

Status
Not open for further replies.

Stevie

grmblfffsss
Weet nog niet 100% zeker of ik het ga verkopen, maar ben benieuwd wat het oplevert.

Hier volgt een lijstje de zooi:

- 2 wielen 12" voor (sd, dus 1 trommel, 1 schijf)
- Dashboard met 24000 km.
- Mikuni 12 mm carb
- carbon kapjes voor over knipper licht, en achterlicht. Is vrij nieuw
- Gianneli Pro Sport 6. Nog in zeer goede staat.
- Orginele uitlaat van Firefox, bocht zeer veel roest.
- Voorspatbord, in goede staat.
- Remklauw (Grimeca). Ik deed er leuke stoppies mee.
- een z.g.a.n achterremkabel (trommelrem)

Firefox kappen:
Zijn allemaal te koop. Voorkap, onderkap, achterkap. Beenkuip alleen is stuk (zitten wat scheurtje in). Andere kappen hebben alleen glijschade. Bij voorkap missen ook wat uitsteeksels, en 2 montagepuntjes voor schroefjes.

Pics zie verderop.
 
Last edited:
Hoi,
Ik wil graag je voorkap kopen!! IS er veel schade aan of alleen beetje krassen? En welke kleur?
Mail me anders ff, bedankt!!
 
Originally posted by magicelmo
kan je anders een pic van de schade aan de onderkap, en je prijs er voor mailen naar jreijnders@cistron.nl

Onderkap:
Schade aan 1 zijkant (zie pic), met wat plamuur en spuitwerk is hij weer als nieuw. Geen scheuren of diepe krassen.
Alle montagepuntjes nog aanwezig, 1 haakje afgroken.
Pics:






Vraagprijs: 40 euro
 
Last edited:
Originally posted by PaulOldenzaal
Hoi,
Ik wil graag je voorkap kopen!! IS er veel schade aan of alleen beetje krassen? En welke kleur?
Mail me anders ff, bedankt!!

Voorkap:
Bij de linker en rechtknipperlicht, het gedeelte daaronder is zitten geen montagepuntjes meer. Zie je bij montage op scooter niks van. Krassen zie pics, is ook kwestie van plamuren en schuren en nieuw verfje.

Pics:






Vraagprijs is inmiddels doe een goed-bod-prijs .
 
Last edited:
Hoeveel voor de carb?

[edit]

En voor het kastje bij het linkerhandvat, waar de toeterknop opzit, en de knipperlicht schakelaar...

[/edit]
 
Last edited:
hmmja, ziet er opzich wel oke uit, en de kleur zwart moet ik hebben maar nieuw kost ie 200 euro en jij vraagt er 125 voor, vind ik best veel
Hbe je mailadres?
 
Originally posted by erwinski
Hoeveel voor de carb?

[edit]

En voor het kastje bij het linkerhandvat, waar de toeterknop opzit, en de knipperlicht schakelaar...

[/edit]

Carb. 20 euro exclusief verzendkosten

Kastje linkhandvat is total loss
 
Euh, heb je een linkerknipperlichtglaasje en unit in de aanbieding? Zo ja, wat kost das?
 
Originally posted by PowerFreak
hoeveel moet je hebben voor die grim. remklauw. pastie ook op me ori sf2 schijf?

30 euro voor de remklauw. Geen idee of die op een sf2 past.

Euh, heb je een linkerknipperlichtglaasje en unit in de aanbieding? Zo ja, wat kost das?

Uhm, geen idee. 3 euro?



Wat moet je voor je voorvork hebben?

50 euro, zijn alleen de vorkpoten. Kroonstuk is krom.
 
 
Originally posted by magicelmo


Wil die kap opzich wel hebben voor dat geld, maar wat kost het in jezusnaam om zo iets naar Haarlem op te sturen, want kom hem echt neit halen

Heb geen idee. Vraag het morgen wel bij de postbank.
Wil je het onder rembours? Of stort je eerst geld op me rekening dat ik het vervolgens opstuur?
 
Originally posted by Stevie







50 euro, zijn alleen de vorkpoten. Kroonstuk is krom.

Ja okee wel met de buitenpoten erbij?
En kan je ze onder rembours opsturen ik MOET ze namelijk hebben voor deventer.
mzzls John
 
Status
Not open for further replies.