Malaguti Firefox F15

update.

Frame is gespoten 2k zwart metallic

een close-up foto.

20220906_150914.jpg

Gelijk maar even wat meer onderdelen in dezelfde kleur gespoten
In de carterkap zitten nog wat kleine plekjes. op de foto is dit te zien maar in het echt niet door de metalliclak.

20220909_100311.jpg

Kappen zijn geschuurd en in principe klaar om naar de spuiter te gaan.

Krukas is vervangen en blok heb ik compleet gereinigd en is weer blingbling.

IMG-20220909-WA0016.jpeg.

Het opbouwen is begonnen.

Ik.moet nog even het een en ander bestellen. Maar weet even niet zo goed wat.

Race membraam. welke is goed?

21mm carburateur. welke sproeiers zal ik aanschaffen?

Ik denk dat ik voor een polini vario en koppeling ga. of er moet nog een betere zijn.

Welke rolletjes moet ik aanschaffen? Ik bedoel dus een aantal setjes (verschillende gewichten).
trekveren.. welke?
en drukveer neem ik aan malossi rood en/of wit.

top performance nardo is overigens besteld :).

Het gaat allemaal sneller dan ik had verwacht.

joejoe
 
En we zijn weer een stuk verder. velgen zijn gepoedercoat. bandjes zitten erop. het blok zit erop en het mooie het ding rijd. Loopt stationaar en is, opzich aardig afgesteld al. natuurlijk word dit nog beter.

Rolletjes 4.9gr
drukveer malossi Rood en metalen trekveren van polini.
sproeier 100.

2020915_131312.jpg

top prestatie 70cc roze.
21 mm polini cp carburateur.

2020916_114737.jpg


Het was de bedoeling om er een nardo onder te zetten. Dit is uiteindelijk door een fout en niet leverbare nardo een yasuni R geworden.
 
Last edited:
Ziet er goed uit. Waar had je zelf mee gespoten? Ik ben zelf erg tevreden over de 2k spuitbussen. Voorbereiding is het meeste werk, spuiten is eigenlijk zo gedaan
 
Ziet er goed uit. Waar had je zelf mee gespoten? Ik ben zelf erg tevreden over de 2k spuitbussen. Voorbereiding is het meest werk, gemaakt is eigenlijk zo gedaan
2k lak. en eigenlijk voorbereiding was het meesterwerk. Zelf alle schade etc weggewerkt. Mijn eigen spuitwerk zag er prima uit hoor. Maar prima was niet goed genoeg.
 
Ook al moet de firefox nog goed afgesteld worden, was ik toch wel benieuwd hoe de kleur zou staan. Hier een foto. Ik moet zeggen dat het er wel dik uit ziet. Wat vinden jullie?20221013_124805.jpg

20221013_124918.jpg

zit nog te twijfelen over stickers.
 

Attachments

  • Screenshot_20221001-100452_Chrome.jpg
    Screenshot_20221001-100452_Chrome.jpg
    77.4 KB · Views: 20
Last edited:
Heb je de zwarte kap voor over de voorkant (die ook over de lampen gaat) er ook bij?
jazeker. Deze is inderdaad aanwezig. Behoorlijk zeldzaam. Ik ben alleen even aan het kijken wat ik ga doen. De rubbers strips zitten nu op de voorkap (die de gaten afdekken). De kunstof zwart/transparante voorkap is een beetje beschadigd. even kijken of dit mogelijk is om evt te polijsten.


foto is toen ik de scooter kocht.
Screenshot_20220826-152716_Marktplaats.jpg
 
Ik heb een Set Up Besteld voor mijn Runner .... Blauwe Top, Nardo uitlaat , 21 Polini CP , Krukas, en de verdere gebruikelijke rotzooi .
Duurt 3 weken , is FF niet leverbaar .
Ik ben benieuwd naar jou resultaten Kerel.
 
Mooi project, en schiet al behoorlijk op! Erg herkenbaar verhaal ook, 43 jaar 3 kids en Italjet Dragster 50 sinds kort in de garage:)
Dragster. Ook erg gaaf! ga je hier nog iets leuks mee doen?
Post automatically merged:

Die zwarte kap was voor mij wat de malaguti iets herkenbaar en cool gemaakt. Met die verstopte koplampen.
Als de kap te gekrast is zou je die kunnen laten schuren en overnieuw in de blanke lak laten zetten, daar frist het echt van op.
Er zitten best wel wat diepe krassen in. Ik ga eens even een beetje googlen.
Post automatically merged:

Ik heb een Set Up Besteld voor mijn Runner .... Blauwe Top, Nardo uitlaat , 21 Polini CP , Krukas, en de verdere gebruikelijke rotzooi .
Duurt 3 weken, is FF niet leverbaar.
Ik ben benieuwd naar jouw resultaten Kerel.
Lekker. Ben benieuwd man!

Heb helaas nog geen tijd gehad om verder te gaan met afstellen.
Post automatically merged:

Ziet er goed uit. Zelf ben ik altijd wel fan van originele stickers
Originele stickers zijn onderweg vanuit Italië
 
Last edited:
Back
Top