Malaguti Firefox F15 spuiten

g3n1x

Rieju RS1 Owner
Hallo mensen

ik heb een malaguti firefox f15, gewoon gekocht als tweedehandsje voor 260 euro.
hij is motorisch in orde, maar optisch niet mijn keuze.
ik heb iets weten te regelen bij een spuiter, dat hij gratis gespoten wordt.
de optie is om of 1 egale kleur (maakt niet uit wat voor soort), of een mix van 2 kleuren. Tot zover gaat dat budget daar.

Ik wil dus 2 kleuren bij elkaar, alleen ik kom er niet uit welke
weet iemand hier een mooie combinatie voor mij?
mijn scooter:
velgen zijn wit (kan ook zwart maken, maakt niet uit)
blauwe terugloop van bidalot
blauwe achterveer
twee schokbrekers voor zijn wit
en mn buddy seat is blauw

hier een foto, alleen mijn uitlaat is anders (kan geen recente foto maken, alle kappen zijn eraf). De kleuren op de mijne zijn wat doffer en er zit wat schade op :p deze foto is voor de schade enzo genomen
305015648_5_jAH1.jpeg


Iemand suggesties om mijn scooter een mooie kleur te geven wat bij het blauwe past van wat ik heb ?
dat witte maakt niet uit, dat kan ik zelf wel spuiten naar iets wat erbij past

hopelijk weten jullie iets :D
 
Advertisement - register to remove this

het blauwe van de bidalot zal niet gelijk zijn aan je zadel, en die zijn ook weer niet gelijk aan je schokbreker (denk ik) als je daar nog een kleur blauw aan toe gaat voegen, wordt het echt een bende lijkt me

als je 1 kleur wilt spuiten, zou ik zilver nemen, staat altijd wel netjes
en met 2 kleuren, en je wilt blauw er in, zou ik die niet als hoofdkleur nemen in ieder geval
 
verschil tussen de uitlaat en de schokbreker is er bijna niet
dat zie je pas in een straal van een meter om de scooter heen, anders zou je zeggen dat het gelijk was.

ik denk dat ik gewoon zwart met blauw neem, en dan in hetzelfde patroon als nu, alleen wat wit is metallic zwart, en wat blauw is metallic blauw
dan is zwart meer mijn hoofdkleur

in ieder geval bedankt
 
Back
Top