Malaguti F15, lijkt origineel maar is toch snel. Welke sproeier moet ik gebruiken?

Brammer01

Well-Known Member
Beste lezer,


Ik heb een gele Malaguti Firefox F15 uit 1997 (jaja, 18 jaar oud)gereviseerd. The classic! Ik rij met lekker weer alleen rond in Amsterdam dus wil niet te veel opvallen dus mede daarom wil ik graag mijn Sito eronder houden. Ik houd van het ‘Powerfiltergeluid’ maar ik wil toch mijn originele luchtfilter behouden…Maar ik wil wel extra pit! Hieronder mijn voor het grote deel nog te installeren onderdelen.


  • Power 1 krukas
  • Polini Evo 50cc cilinder (dubbele kop, snelle jongen)
  • 17,5 mm Dellortho
  • Origineel luchtfilter met begrenzing eruit (rubberen pijpje) en filter van Mallosi (grover)
  • Power 1 vario (7 grams rolletjes)
  • Achterkoppeling Polini 3G
  • Uitlaat Sito SITO-571 (lijkt op originele uitlaat van de Malaguti Firefox F15)

Mijn vraag, welke sproeier moet ik ongeveer gebruiken? Onder de 100 of boven de 100?


Groetjes,
 
Advertisement - register to remove this

Waarom die cilinder met die laagtoerige uitlaat.. Gaat niet echt goed lopen.. Aangezien bij dat soort cilinders een uitlaat bij hoort die er voor gemaakt is / net zo goed kan presteren.
Het is niet zomaar een laag toerige cilinder die je op een laagtoerige uitlaat kan zetten.
 
Waarom die cilinder met die laagtoerige uitlaat.. Gaat niet echt goed lopen.. Aangezien bij dat soort cilinders een uitlaat bij hoort die er voor gemaakt is / net zo goed kan presteren.
Het is niet zomaar een laag toerige cilinder die je op een laagtoerige uitlaat kan zetten.

Yes, I know :) Kijken wat het doet, anders verkoop ik em weer. Misschien vind ik later een iets 'snellere' uitlaat die er redelijk origineel uitziet. Gianelli Shot, Leo Vinci SP3, etc. Ik kijk wel ff wat et doet. Maar thx voor de interesse.
 
Back
Top